کارشناس مسائل سیاسی در جمع رزمندگان تی44:

کشور ما دارای همه مؤلفه های قدرت است

کارشناس مسایل سیاسی در جمع رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم (ع) گفت: به جهان در این مدت 40سال ثابت شده که ایران اسلامی دارای هر سه مولفه قدرت است.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۰۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسایل سیاسی در جمع رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به ویژگی های قرن بیست و یکم از نظر مسائل سیاسی و امنیتی اظهار کرد: در این برهه از زمان هرکس در مسائل امنیتی اقتدار داشته باشد، نتیجه اش چیزی جز تأثیر گذاری در معادلات سیاسی و نظامی و اقتصادی منطقه ای و فرا منطقه ای نخواهد بود.

سردار علی جبرائیل افزود: مؤلفه های قدرت در جهان در سه مقطع دیروز، امروز و فردا رامی توان بدین صورت تقسیم بندی نمود؛ دیروز هرکس توان نظامی داشت آقای دنیا بود و امروز داشتن توان اقتصادی و فردا داشتن توان اطلاعاتی می تواند جریانات سیاسی و نظامی حاکم بر دنیا را رقم بزند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کشورها در دنیا به واسطه داشتن موقعیت جغرافیایی خاص و یا منابع طبیعی منحصر به فرد و یا داشتن انگیزه و آرمان ها و عقاید بخصوص ملت آنها مورد تهدید قرار می گیرند،که شاکله و در رأس همه این تهدید ها اولین چیزی که مورد تهدید قرار می گیرد امنیت ملی است، یعنی آن چیزی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)از همه چیز واجب‏تراست، همین امنیت ملی است.

این کارشناس مسایل سیاسی و امنیتی، افزود: به همین خاطر دشمنان این نظام نوک فلش تهدید خود را به سمت امنیت ملی نشانه گرفته اند که زیر شعبات آن مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و نظامی را شامل می شود .

سردار جبرائیل در ادامه با اشاره به ستون های امنیت ملی از جمله قدرت سیاسی، قدرت اقتصادی، قدرت فرهنگی و قدرت نظامی در حیطه کاری نیروهای مسلح، به تهدیدات فراروی نیروهای نظامی و انتظامی کشور اشاره کرد و افزود: دشمنان با ابزار و راه های متفاوت سعی بر اجرای نقشه شوم خود دارند ولی خوب می دانند و به جهان نیز در این مدت 40سال ثابت شده است که ایران اسلامی دارای هر سه مولفه قدرت شده است.

وی، گفت: کشور ما با وجود تحریم، اقتصادی پویا و روبه رشد دارد. با وجود تحریم های تسلیحاتی بهترین ها را از نظر الکترونیکی و دفاعی ساخته و بومی سازی نموده است. با وجود قطع ارتباط برخی از کشورهای مزدور  و دست نشانده دارای بهترین سیستم های امنیتی و اطلاعاتی در دنیا می باشد، که همه این ها مرهون فداکاری ملت بیدار  و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت است.

ارسال نظرات