جشنواره حلقات صالحین با حضور فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان، علما، مربیان و سرگره های حلقات صالحین در حسینه سپاه ناحیه لاهیجان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۲۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لاهیجان، جشنواره حلقات صالحین با حضور فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان، علما، مربیان و سرگره های حلقات صالحین در حسینه سپاه ناحیه لاهیجان برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه قدس گیلان در این نشست گفت: رسالتی که همه
انبیا و اولیای الهی داشتند این بود که بینش و معرفت انسانها را بالا ببرند.
مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه قدس گیلان با اشاره به دستیابی انسان ها به مقام خلیفه الهی اظهار کرد:آنچه که باعث می شود انسان به مقام خلیفة اللهی دست پیدا بکنند همان بینشها و معرفتها است، ما گاهی از خود می پرسیم که بهترین نعمت های این دنیا چیست؟ شاید در جواب سلامتی و امنیت را نام ببریم اما یکی ازان بهترینها تفکر و اندیشه درست است، چون اگر تفکر و بینش درست وجود داشته باشد انسان می تواند مهارت زندگی را یاد بگیرد و هم دارای امنیت و سلامت می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در ادامه بیان داشت: حضرت آیت الله جوادی آملی می فرمایند زمانی که حضرت امام زمان(عج)  تشریف آوردند و با آن یارانی که حضرت دارد فهم درک و شعور مردم را بالا می برد،وقتی که این اتفاق افتاد دنیا با تمام انسان هایی که دارد در یک حکومت واحد زندگی می کنند و دیگر مشکلی ایجاد نمی شود.
وی در ادامه تصریح کرد: امروز وظایف شما برادران و خواهران مربیان حلقات صالحین و علمای بزرگوار در این جلسه حضور دارید این است که بینش متربیان را بالا ببرید و آنها را به سوی معرفت الهی سوق دهید.
در پایان این مراسم از مساجد برتر که از بین مساجد هدف انتخاب شده بودند تقدیر گردید.

انتهای پیام

ارسال نظرات