در قالب کاروان‌های راهیان نور

اعزام ۱۴۰ نفر از دختران دانش آموز قروه‌ای به مناطق عملیاتی جنوب کشور

در قالب کاروان‌های راهیان نور صبح امروز ۱۴۰ نفر از دختران دانش آموز قروه‌ای به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۴۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ محمد رضا حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در مراسم بدرقه این دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: تعداد ۱۴ نفر از دختران دانش آموز شهرستان قروه امروز در قالب کاروان‌های راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی افزود: در این اردوی ۳ روزه این دانش اموزان از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه خاطر نشان کرد: این دانش اموزان با استفاده از ۳ دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام می‌شوند تا از نزدیک با رویداد‌های هشت سال جنگ تحمیلی آشنا شوند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری اردو‌های راهیان نور افزود: هدف از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور آشنایی با ایثارگری ها، جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و ارائه فرهنگ اصیل و ناب انقلاب به نسل امروز است.

حیدری اردو‌های راهیان نور را فرصت مناسبی در جهت تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی دانش آموزان دانست و عنوان کرد: اردوی راهیان نور باعث می‌شود تا این عزیزان از نزدیک با آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس آشنا شده و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام را مشاهده کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات