آمادگی سپاه کردستان در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی با دولت

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، از آمادگی سپاه جهت اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی با دولت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۷۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  محمد حسین رجبی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان، صبح امروز در دیدار با مسوولین، کارکنان و فرماندهان سپاه بیت المقدس اظهار کرد: تحریم‌های آمریکا یک بعدش عملی است و یک بعد دیگر آن بحران روانی است که هرگز به نتیجه نخواهد رسید و بر این اساس لازم است مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور خود را برای این گونه تبلیغات آماده کرده و راه‌های حنثی کردن آن ‏را پیاده سازند.

سردار رجبی با اشاره به اینکه خیلی از مشکلات موجود در جامعه آنچنان ربطی به تحریم‌ها ندارد افزود: تمام مسوولان باید صادقانه، شفاف و هوشمندانه با ملت خود سخن بگویند و از آن‌ها برای حضور مؤثر در صحنه نبرد همه‌جانبه و سخت کمک بگیرند و گرنه اسیر شگرد‌های دشمن خواهیم شد.

وی گفت: دشمنان جنگ علیه ملت را کلید زده‌اند، پس ما به عنوان خادمین این ملت باید همگام با ملت گوش به زنگ باشیم و اجازه هرگونه دخالت و تصمیمگیرذی را به آن‌ها ندهیم.

وی، خاطرنشان کرد: مردم از اینکه ببینند مسئولان و مدیران نظام برای رفع مشکل و سامان‌دهی امور به صورت مداوم در حال تلاش و کوشش و برنامه‌ریزی هستند، لبخند رضایت بر لبان آن‌ها خواهد نشست و کمبود‌ها و مشکلات احتمالی را با رضایت کامل تحمل می‌کنند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفرکردستان در ادامه عنوان کرد: سپاه بیت المقدس استان کردستان آمادگی هر نوع همکاری به خصصوص در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی با دولت در استان کردستان را دارد.

وی افزود:دولت در بحث محرومیت زدایی ۱۲ هزار میلیارد تومان به کشور اختصاص داده است که سهم قابل توجه‌ای از آن مربوط به استان کردستان است. پس مسوولین استانی باید دلسوزانه برای جذب و اجرایی کردن این اعتبار آستین همت بالا بزنند لذا بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس با تجارب و اقدامات مهندسی و اجرایی که طی سال‌های گذشته و بخصوص از زمان زلزله کرمانشاه فعالانه در امر سازندگی مناطق محروم و مورد نیاز فعالیت داشته و دارای تجارب و توانمندی‌های بالای است و  برای اجرای پروژه های سازندگی در استان آمادگی لازم را در سخترین شرایط دارا است.

سردار رجبی در ادامه صحبت‌های خود گریزی به مسائل منطقه زد و افزود:اقتدار جمهوری اسلامی ایران اقتداری جهانی است لذا هر گونه حرکات مذبوحانه دشمن که به شکل مذدورانه صورت میگیرد در پیشرفت و تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی خللی به وجود نمی‌اورد.

وی در پایان گفت: قطع کامل وابستگی‌های سیاسی و فرهنگی از بیگانگان، رشد اقتصادی، خودباوری، استقلال طلبی و عدالت خواهی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان به همه ثابت کرده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار