خبرهای داغ:
نشست بصیرتی با موضوع بررسی مولفه های جنگ اقتصادی، با حضور سردبیر هفته نامه صبح صادق در سالن اجتماعات تیپ 83 طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۷۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست بصیرتی با حضور مسئولان،کارکنان و سربازان تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) و با موضوع بررسی شرایط و مولفه های جنگ اقتصادی در سالن اجتماعات تیپ برگزار شد.

«علی قاسمی» کارشناس مسائل اقتصادی و سردبیر هفته نامه صبح صادق طی سخنانی در این مراسم با اشاره به ابعاد جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی اظهار داشت: جنگ اقتصادی، شیوه‌ای نوظهور برای عناد ورزی با کشورِ هدف است که به بهانه تقابل با حاکمیت، جامعه را تحت فشار قرار می‌دهد.

برگزاری نشست بررسی «جنگ اقتصادی» در تیپ 83 امام جعفر صادق(ع)+ تصاویر

 

وی افزود: تحریم، اخلال، دامپینگ(ارزان فروشی مقطعی برای حذف رقبا)، نفوذ در سطوح مدیریتی و تصمیم سازی، وضع تعرفه و شوک ارزی از مهمترین شیوه های دشمن در جنگ اقتصادی است تا بتوانند در کشورِ هدف خود تغییر حاکمیت و یا تغییر رفتار ایجاد کنند اما این شیوه ها تا کنون در مورد نظام اسلامی نتیجه بخش نبوده و دشمن شکست خورده است.

این کارشناس اقتصادی در ادامه به توضیح روش نفوذ در سطوح مدیریتی  پرداخت و افزود: از آن جهت که این راه کمترین زحمت را برای دشمن دارد اهتمام ویژه ای به این شیوه دارد لذا مسئولان کشور باید در انتخاب مدیران و معاونان خود هوشیاری و دقت بالایی داشته باشند.

وی در پایان به تشریح ایده اقتصاد قدرتمند که حاکمیت اقتصاد اسلامی و کاهش فاصله طبقاتی از مهمترین مولفه های آن می باشد پرداخت و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

 

 

 

ارسال نظرات