خبرهای داغ:
مسول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع):

روحیه انقلابی در جوانان امروز بیشتر از جوانان اوایل انقلاب است

کریمی گفت: بیش از 80 عنوان برنامه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی توسط حوزه ها و پایگاه های تابعه ناحیه امام رضا (ع) اصفهان برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۰۸۹۱۲۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب اصفهان، پاسدار سعید کریمی مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان در حاشیه جلسه کمیته اطلاع رسانی چهل سالگی انقلاب در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: برنامه ها و جشن های چهل سالگی انقلاب از 9دی تا 22 بهمن توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت تابعه این ناحیه در سطح شهر اصفهان برگزار می گردد.

کریمی در تشریح برنامه های چهل سالگی انقلاب گفت: به منظور پاسداشت چهل سالگی انقلاب برنامه هایی ازجمله سخنرانی، یادواره شهدا، اکران فیلم های جشنواره عمار و مقاومت، جشن ها و تریبون آزاد در سطح شهر اصفهان در نظر گرفته شده است.

مسئول روابط عمومی ناحیه امام رضا (ع) در ادامه افزود: ماهیت برنامه ها ایجاد روحیه افتخار به گذشته و امید به آینده را در مردم روشن نگه می دارد.

کریمی در ادامه با بیان اینکه برنامه های چهل سالگی انقلاب در بازه زمانی 9دی تا 22بهمن در ایام فاطمیه (س) قرار دارد تاکید کرد: لازم است تمامی دست اندرکاران برنامه های چهل سالگی انقلاب این موضوع را مد نظر قرار داده و توجه و اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار