مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در بوشهر:

بسیج همه تحرکات دشمن در فضای مجازی را خنثی می‌کند

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در بوشهر گفت: برگزاری رویداد بزرگ فعالین فضای مجازی بسیج موجب شد که رسانه‌های بیگانه به این موضوع واکنش نشان دهند و از تشکیل ارتش سایبری احساس نگرانی کنند، اما فعالیتی بزرگ توسط بسیجیان در فضای مجازی بخصوص شبکه‌های اجتماعی رقم خورده است که می‌تواند در عملیات‌های مهم مقابل تحرکات دشمنان بیاستد
کد خبر: ۹۰۸۹۱۲۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسلم معین، با اشاره به حضور فعال و ساماندهی شده بسیج در فضای مجازی، اظهار کرد: شجره طیبه بسیج مدتی است فعالیت‌هایی در فضای مجازی با مدل مبنایی آغاز کرده که توانسته است حرکت‌های انقلابی بسیار خوبی را رقم بزند.
وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی مهمترین حوزه در جنگ نرم است، گفت: یک مدل بومی با توجه به امکانات و توانمندی مجموعه بسیج طراحی شده است که با زیرساخت‌های موجود، عملیات اجرایی آن در حال انجام است.
معین ادامه داد: لشکر سایبری بسیج که مد نظر مقام معظم رهبری است در سراسر کشور تشکیل و بر اساس ساختار مشخص در حوزه شبکه اجتماعی با تولید محتوا، سواد رسانه ای، امنیت سایبری و رصد فعالیت می‌کند.
وی بیان کرد: لشکر سایبری ابتدای کار با آموزش می‌تواند نقش موثری در رویداد‌ها داشته باشد.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در بوشهر گفت: برگزاری رویداد بزرگ فعالین فضای مجازی بسیج موجب شد که رسانه‌های بیگانه به این موضوع واکنش نشان دهند و از تشکیل ارتش سایبری احساس نگرانی کنند، اما فعالیتی بزرگ توسط بسیجیان در فضای مجازی بخصوص شبکه‌های اجتماعی رقم خورده است که می‌تواند در عملیات‌های مهم مقابل تحرکات دشمنان بیاستد.
وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت روحانیت در فضای مجازی به خوبی استفاده شود، عنوان کرد: نقش علما می‌تواند در فضای مجازی اثر گذار باشد که باید زمینه فعالیت علما در فضای مجازی به خوبی فراهم شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار