خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد

توزیع ۶۸ هزار حلقه لاستیک در طرح تنظیم بازار استان قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از توزیع ۶۸ هزار حلقه لاستیک و همچنین ۷۲۳ تن گوشت در طرح تنظیم بازار استان قم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۹۱۳۰
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
توزیع ۶۸ هزار حلقه لاستیک در طرح تنظیم بازار استان قم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، معدن و تجارت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، محمود سیجانی اظهار کرد: از اواسط تیرماه سال جاری تاکنون ۶۸ هزار و ۴۶۰ حلقه لاستیک در استان قم جذب و با قیمت مصوب توسط عوامل و توزیع کنندگان معتمد بین ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری توزیع شده است که از این مقدار ۸۶۸۴ حلقه لاستیک سنگین و ۵۹ هزار و ۷۷۶ حلقه لاستیک سبک بوده است.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در تامین و توزیع لاستیک پیش آمده بود با تشکیل کمیته‌های تخصصی و تدابیری که اندیشیده شد در حال حاظر مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و وضعیت تقریبا به روال عادی خود بازگشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به معیار توزیع لاستیک ناوگان سنگین درون شهری تصریح کرد: توزیع لاستیک سنگین بین شهری بر اساس پیمایش توسط اداره کل راهداری صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به جذب و توزیع ۷۲۳ تن گوشت قرمز منجمد گوساله، منجمد گوسفندی و گوشت گرم گوسفندی بیان کرد: ۲۸۶ تن شکر از ابتدای امسال و ۴۶۱ تن برنج وارداتی طی دو مرحله در طرح تنظیم بازار استان با قیمت مصوب توزیع شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار