فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: تمام تلاش دشمن بر این است که تصویری غلط از نظام اسلامی در جهان منعکس کند.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۱۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ امین الله مظلوم در جلسه تعامل سپاه و نیروی انتظامی در خصوص برگزاری گشت‌های امنیت محله با اشاره به دشمنی‌های نظام سلطه و ناکامی‌های آن‌ها در مقابله با نظام اسلامی اظهارداشت: دشمنان تمام تلاش خود را بر این موضوع متمرکز کرده اند تا با سو استفاده از شرایط اقتصادی موجود در کشور تصویری از نا کارآمدی نظام اسلامی در جهان منعکس کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ انقلابی تا کنون در جهان نبوده که در آستانه چهل سالگی بر همان آرمان‌های اولیه استوار باشد تصریح کرد: دشمنان برنامه‌ای را از ابتدای سال گذشته آغاز کرده اند تا با خیال خام خود جمهوری اسلامی وارد چهل سالگی نشود.

مظلوم همچنین با بیان اینکه از دیگر نقشه‌های دشمن بزرگنمایی اتفاقی کوچک در گوشه‌ای از کشور و تبدیل کردن آن به تیتر رسانه‌ها برای مدت زمان طولانی است ادامه داد: این دست اتفاقات هر روزه و به وفور در کشور‌های غربی رخ می‌دهد، اما سانسور رسانه‌ای شدید غرب اجازه انتشار آن را نمی‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت سبزوار با اشاره به لزوم هماهنگی بین نیرو‌های نظامی و انتظامی در خصوص ایجاد امنیت و برخورد با مجرمین و برهم زنندگان نظم عمومی تاکید کرد: هماهنگی‌های با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود می‌تواند نقش موثری در حفظ امنیت جامعه داشته باشد.

وی همچنین با تشریح این موضوع که هماهنگی‌های لازم در خصوص این تفاهم نامه در سطح کلان و کشوری انجام گرفته عنوان کرد: از ظرفیت بسیج برای تقویت احساس امنیت در کشور باید استفاده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها