خبرهای داغ:
به همت سازمان دانشجویان دانشگاه ارومیه، همایش دانشجوی جهادی و توسعه در دانشگاه ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۱۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، ولی عاقلی رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در این مراسم که به همت سازمان دانشجویان دانشگاه ارومیه و به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و تجلیل از خانواده شهدای دانشجو در سالن چمران دانشگاه ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: دانشجو در سرعت بخشیدن به چرخه توسعه تکنولوژی کشور نقش اساسی ایفا می‌کند.

رئیس شورای سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با بیان اینکه بدون گذر از مسیر استقلال، آزادی نخواهیم داشت و بدون گذر از مسیر آزادی،جمهوریت و اسلامیت میسر نمی شود، گفت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی،تنها شعار نیست بلکه معنای بسیار گسترده و وسیعی در آن نهفته است که انسان‌ها و دانشجویان آرامان‌گرای زیادی برای تحقق این شعار در سال ۱۳۳۲ خون خود را نثار کردند و بذر انقلاب را در محیط خفگانی که رژیم پهلوی بعد از کودتای ۲۸مرداد ایجاد کرده بود کاشتند و امروز این بذر تبدیل به درخت تنومند شده است.

عاقلی با اشاره به اینکه پایه و اساس استقلال هر کشوری را اقتصاد دانش‌بنیان تشکیل می دهد، گفت: خاستگاه بروز این نوع اقتصاد دانشگاه و مبداء شروع آن دانشجو است.

برگزاری تئاتر با عنوان بیگناه از سوی کانون تئاتر دانشجویی دانشگاه ارومیه به کارگردانی علی نظری از برنامه های برگزار شده این مراسم بود.

تجلیل از خانواده شهدای دانشجوی دانشگاه ارومیه  و تقدیر از دانشجویان از دیگر برنامه های این رویداد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات