فرمانده سپاه قدس گیلان گفت:‌ قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه قدس گیلان ظرفیت عظیمی برای اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه در مناطق محروم استان دارد.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۱۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت،‌ سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در جلسه مشترک با مجمع نمایندگان گیلان در رشت اظهار داشت: بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه قدس گیلان به عنوان یک مجموعه منعطف و تأثیرگذار ظرفیت عظیمی برای انجام پروژه‌های عمرانی دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج مأموریت‌های وسیعی در مناطق محروم به عهده دارد ابراز داشت:‌ در جلسه مشترکی که با مجمع نمایندگان گیلان برگزار شد سعی کردیم علاوه بر بیان مشکلات عدیده استان به ویژه در مناطق محروم توانمندی‌های بسیج سازندگی سپاه را تبیین کنیم.

سردار عبدالله‌پور رایزنی سپاه قدس گیلان با مجمع نمایندگان استان در آستانه تدوین لایحه بودجه را متذکر شد و تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل تدوین بودجه 97 قرار داریم درصددیم با انجام رایزنی‌هایی توانایی بسیج سازندگی سپاه را جهت اجرای انواع پروژه‌های عمرانی اطلاع‌رسانی کنیم.

وی بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان را مجموعه‌ای منعطف اعلام کرد و اظهار داشت: گیلان با وجود مظاهر بصری و طبیعی خود با عقب‌ماندگی‌ها بسیار زیادی مواجه است به طوری‌که محرومیت‌های عدیده این استان به علت بی‌توجهی متولیان امر در پشت سرسبزی‌ها پنهان شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان مهم‌ترین موضوعاتی که در جلسه مجمع نمایندگان گیلان و سپاه مطرح شد را برشمرد و بیان داشت:‌ محرومیت در حوزه آب شرب روستایی،‌ ساخت مسکن محرومان و ایجاد زمین‌های ورزشی در روستاها از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سردار عبدالله‌پور تخصیص ردیف‌های اعتباری برای قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و استفاده از ظرفیت عظیم این مجموعه برای انجام پروژه‌های عمرانی را متذکر شد و افزود: سپاه قدس گیلان آمادگی دارد در صورت مساعدت نمایندگان استان اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی را با تمام توان در اختیار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه بسیج سارندگی سپاه قدس گیلان تاکنون کارهای بسیار بزرگی را در مناطق محروم استان انجام داده است تصریح کرد: در صورت تخصیص ردیف‌های اعتباری و استفاده از ظرفیت و توان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان بدون شک محرومیت‌های این استان کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/‌ش

ارسال نظرات