نماینده یوسیمس (محاسبات ذهنی ) در خمین گفت:

کسب مقام اول و دوم ۲ دانش آموز خمینی در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی

نیلوفر شریفی گفت:دانش آموزان خمینی در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی درخشیدند.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۲۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛نیلوفر شریفی نماینده یوسیمس (محاسبات ذهنی ) در خمین گفت: «احسان کریمی» و «محمدبهراد محمودی» به ترتیب رتبه های اول و دوم مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی و چرتکه ای را از آن خود کردند.
وی اظهارداشت: احسان کریمی در سطح المنتری مقام نخست و محمد بهراد محمودی در سطح اینتر A مقام دوم را کسب کرد.
نماینده یوسیمس (محاسبات ذهنی ) در خمین گفت : این دانش آموزان به ترتیب در مقطع ششم و دوم ابتدایی در این شهرستان مشغول تحصیل هستند.
وی بیان کرد: این دوره از مسابقات در 18 و 19 آذرماه 97 با حضور بیش از سه هزار دانش آموز از 41 کشور جهان، به میزبانی مالزی در کوالالامپور برگزار شد.
وی یادآور شد : «غزل رضایی» در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی و چرتکه 2017 مالزی موفق به کسب مقام اول و در رقابت های 2 سال گذشته این مسابقات در سطح مقدماتی الف ( B INTERMEDIATE و ELEMENTRY A ) «آنیتا مهاجری» از خمین مقام سوم را به دست آورد.
سیستم محاسبه ذهنی (UCMAS) ترکیبی است از یک ابزار تدریس باستانی (چرتکه) با مهارت‌های مدرن آموزشی که با هماهنگی بین 2 نیمکره راست و چپ مغز و استفاده از یک سیستم محاسبه نوآورانه، باعث افزایش ظرفیت و پویایی ذهن و مهارت‌هایی مانند مدیریت زمان، تمرکز و توانایی حل مسئله می‌شود.
این برنامه منحصر به فرد برای رشد، در سال 1993 توسط دینو ونگ در کشور مالزی ابداع شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار