مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش گفت:

خانواده شهدا حافظان ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

محمدرضا رزاقی گفت:خانواده شهدا مظهر شکیبایی، ایستادگی، مقاومت و حافظان اصلی ارزش های انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۲۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛محمدرضا رزاقی مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش در دیدار با خانواده شهید غلامعلی تدبیری گفت:خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، سرمایه‌ معنوی انقلاب و ملت هستند.
وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود و در همین راستا دلجویی و دیدار با خانواده آنان، ادای دین نسبت به این قشر جامعه است.
مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش گفت:خون پاک شهدا تضمین کننده امنیت و آرامش خاطر آحاد ملت ایران اسلامی است. 
رزاقی بیان کرد: شهدا از دلبستگی دنیوی و مادی رها شدند و با لبیک به ندای آسمانی الهی و نثارخون پاکشان برای استقلال، امنیت و سربلندی ایران اسلامی ایثارگری کردند.
فرماندار خمین نیز در این دیدار بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص در بین نوجوان و جوانان تاکید کرد.
«احمد طهرانی» افزود: سپاسگذاری از رشادت های ایثارگران و شهدا از مصادیق حفظ ارزش و جایگاه این اسوه های حسنه انقلاب اسلامی است.
وی عنوان کرد: خانواده‌ شاهد و ایثارگر مایه دلگرمی و باعث تقویت روحیه جمعی درپیشبرد امور است.
شهید «غلامعلی تدبیری» متولد 1342 در شهرستان خمین است که در سال 1365 در عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهدا نایل آمد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است و یکهزار شهید، 2 هزار و 500 جانباز و 90 آزاده تقدیم نظام اسلامی کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار