یک کشاورز نمونه در استان مرکزی گفت: تنها راه رسیدن به قله واقعی استقلال ملت ایران تکیه بر ظرفیت های عطیم و درونی کشور است که باید جدی گرفته شود
کد خبر: ۹۰۸۹۲۳۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ولی ابراهیمی کشاورز نمونه استان مرکزی و فعال اجتماعی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین(ع) گفت: ایشان در نهج‌البلاغه میفرمایند: فَتَزیغُ قُلوبٌ بَعدَ استِقامَةٍ وَ تَضِلُّ رِجالٌ بَعدَ سَلامَة؛ بعضی از دلها یک روزی مستقیم بودند، در راه راست قرار داشتند، درست حرکت میکردند امّا بعد برگردانده شدند. زیغ، یعنی واژگونه شدن؛ انقلاب اسلامی در این چهل سال عمر با برکت خود به آمریکا اعتماد نکرد و نسخه های غربی را با هوشیاری ملت روز به روز در کشور به نابودی انجامید.

وی افزود: ملت ایران باید بصیرت خود را در برابر نقشه های شوم استکباری حفظ کنند و نعمت انقلاب اسلامی که توسط امام در کشور جاری شد را ناسپاسی نکنند و در برابر آن از خداوند بخواهند که دل هایشان لغزیده نشوند و به تعبیر حضرت آقا ملت باید رَبَّنا لا تُزِغ قُلوبَنا را مدام تکرار کنند تا از لغزش ها در امان باشند.

این فعال اجتماعی با اشاره به بازخوانی وصیت نامه امام برای جوانان گفت: جوانان باید برای اطلاع از راهبرد های انقلاب اسلامی وصیت نامه امام را سرلوحه رفتار خود قرار دهند، آنجایی که ایشان می فرمایند اگر ملت لاابالی گری و بی بند و باری را بخواهند سرلوحه کار خود قرار بدهند به وصیت نامه امام عمل نکرده اند، مردم باید به فکر عزت و سربلندی خود باشند که اگر این دو مولفه را در نظر بگیرند پیشرفت و توسعه هم همراه خواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد: مهمترین وظیفه جوانان در برابر کسانی که نسخه سازش با آمریکا را ارائه می کنند تبیین و روشنگری در بحث دستاوردهای انقلاب اسلامی است،یکی از دستاوردهای مهم صدور انقلاب به افغانستان،عراق و سوریه،یمن است. همچنین رسانه های رژیم منحوس صهیونیستی اذعان دارند مقاومت جوانان سرزمین‌های اشغالی فلسطین برگرفته از انقلاب اسلامی است؛ اینها همه به برکت انقلاب اسلامی هستند که باید روشنگری مناسبی در جهت شناخت آنها به مردم داشته باشیم.

این فعال اجتماعی با توجه به نقشه های استکباری دشمنان تأکید کرد: نظام مهندسی شده سلطه، با تجربه تاریخی دریافته که تنها راه غلبه بر گفتمان مقاومت، تغییر میدان بازی از گفتمان مقاومت به گفتمان مذاکره و سازش است. و اهداف خود را از طریق نفوذ در حاکمیت و تصمیم ساز،ایجاد و تقویت پروژه حلقه سازی و گروهک های منافق،ناامن سازی،نبرد دیپلماتیک،براندازی‌های رنگی دنبال می کند.

وی افزود: نکته جالب اینجاست که بزک کنندگان سازش با آمریکا اصلا اعتقادی به ظرفیت های کشور ندارند و ایران را مانند یک کشور دسته چندم می پندارند و معتقدند تفکر غرب و سپردن کشور به غرب ملت را نجات می دهد،عده ای هم ظرفیت های ایران را همانند کشورهایی چون بحرین و یا عربستان می دانند و توان دفاعی ایران را در برابر بمب های اتمی آمریکا ناچیز می دانند که منشأ این تفکرات متأسفانه توسط عده ای از مسئولین هم ترویج یافته که نمونه آن صحبت های وزیر خارجه ایران در دانشگاه تهران بود که ایران را در برابر فشار دادن یک دکمه آمریکایی ها ناتوان خوانده بود.

ابراهیمی با اشاره به الگوی موفق دفاع مقدس بیان داشت: تنها راه رسیدن به قله واقعی استقلال ملت ایران تکیه بر ظرفیت های عطیم و درونی کشور است که باید جدی گرفته شود، مردم خودشان باید همانند دفاع مقدس که الگویی مناسب شناخته می شود این ظرفیت ها را فعال سازند.

وی مذاکره با آمریکا را به عنوان یک راهبرد غلط دانست و ادامه داد: مذاکره و سازش با آمریکا به معنای یک گفتگوی ساده نیست، بلکه مذاکره با آمریکا به معنای به رسمیت شناختن تمام اقدامات غیر قانونی آنهاست، از به رسمیت شناختن رژیم کودک کش اسرائیل و اقدامات آنها گرفته تا به رسمیت شناختن رژیم منحوس آل سعود و جنایت های آنها در یمن خواسته آمریکایی ها در مذاکره است.

این کشاورز برتر تصریح کرد: مسئولین باید هوشیاری خود را حفظ کنند چراکه نسخه سازش و هرگونه مذاکره ای با آمریکا ورود کشور به باتلاق و بسته شدن هرگونه راه کارها برای برون رفت از شرایط بحرانی می باشند.

وی افزود: دولت آمریکا با طرح مذاکره فقط به دنبال نامیدی مردم برای استفاده از نسخه درون زا است وگرنه آمریکایی ها مرد مذاکره نبودند و نخواهند بود.

ابراهیمی با اشاره به وظیفه رسانه های انقلابی در جنگ رسانه ای گفت: رسانه ها باید نسخه های انقلابی با تکیه بر ظرفیت های درونی را در دستور کار خود قرار بدهند و فعالیت گروه هایی که به دنبال ناامیدی مردم هستند را به رسمیت نشناسند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از شبکه های اجتماعی داخلی باید در دستور کار رسانه ها قرار گیرد و آن را تبدیل به فرهنگ برای مردم کنند چراکه با بی بند و باری و ولنگاری فرهنگی که شبکه هایی مثل اینستاگرام راه انداخته اند حیا را نشانه گرفته اند.

ارسال نظرات