خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به تدوین فرهنگ نامه شهدای شاهرود گفت: هر چه به خانواده شهدا و پیشکسوتان نزدیک شویم موفقیت ما بیشتر است و آینده انقلاب با خون شهدا گره خورده است.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۴۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ جواد عبیری در مراسم تجلیل از دست اندرکاران کاروان فرهنگی معرکه عاشقی در هفته دفاع مقدس که به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شاهرود و انجمن راویان در تالار رز این شهر برگزار شد در سخنانی با بیان خاطراتی از اردو‌های راهیان نور و انیربا شهید عبدالحسین برونسی تاکید کرد: اگر کارمان را برای رضای خدا انجام دهید اثرگذار است و توسل ما نتیجه می‌دهد.
وی افزود: هر چه به خانواده شهدا و پیشکسوتان نزدیک شویم موفقیت ما بیشتر است و آینده انقلاب با خون شهدا گره خورده است و هر کجا به تلاطمی این انقلاب برخورده کرده شهدا ناظرند و کمک می‌کنند.
وی با بیان اینکه تدوین فرهنگ ۱۰۸۰ شهید شاهرود در قالب قریب به ۲۰ کتاب پایان یافته از کمک برای انتشار آن با کمک ستاد کنگره شهدای استان خبر داد.
در این نشست کمیل قندهاری مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شاهرود با عرض خیرمقدم بر گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس تاکید کرد.
پخش کلیپ از کاروام نمایش معرکه عاشقی در هفته دفاع مقدس در مدارس شاهرود و بیان خاطراتی توسط راوی و رزمنده دفاع مقدس عباس اکبریان و شعرخوانی رزمنده جانباز علیرضا غضنفری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
تجلیل از دست اندرکاران اجرای کاروان فرهنگی معرکه عاشقی در هفته دفاع مقدس و پیشکسوتان دفاع مقدس پایان بخش این محفل انس بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها