فرماندار دلفان گفت: نقش آموزش‌وپرورش در اعتلای کشور بر کسی پوشیده نیست و کمک به آموزش‌وپرورش یعنی سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۵۱
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حشمت بهمنی امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش دلفان با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها موظف هستند به آموزش‌وپرورش کمک کنند، گفت: نقش آموزش‌وپرورش در اعتلای کشور بر کسی پوشیده نیست و کمک به آموزش‌وپرورش یعنی سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است.

حشمت بهمنی افزود: مشکلات آموزش‌وپرورش دلفان را به استان منعکس خواهیم داد و در جلسات استانی این مشکلات مطرح و پیگیر رفع آن‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اخراج کارشناس آب منطقه‌ای استان در جلسه روز گذشته گفت: مسئولان استان باید نگاه خود را به شهرستان دلفان تغییر دهند و بدانند که دلفان با دیگر نقاط استان هیچ تفاوتی ندارد.

بهمنی افزود: مدیران شهرستان در برگزاری جلسات نظم را رعایت کنند و با مدیرانی که در برگزاری جلسات بی‌نظمی کنند یا کم‌اهمیت باشند برخورد خواهد شد

فرماندار دلفان افزود: متأسفانه در جلسات مختلف شاهد کم‌توجهی و اجحاف برخی مدیران کل استانی به مردم دلفان بوده‌ایم که حتی در برخی موارد آقایان به خود زحمت سفر به این شهرستان را نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: همه ما وظیفه‌داریم تا در جهت پیشرفت و آبادانی دلفان کوشش کنیم و نگاه مدیران استان را به شهرستان دلفان تغییر دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات