امام‌جمعه اردکان با اشاره به تلاش دشمن در کم‌رنگ کردن ارزش‌های انقلاب گفت: نباید اجازه دهیم که حماسه نهم دی تحریف شود.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۸۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در اردکان گفت: نهم دی، روز تجدید میثاق مجدد مردم با ولایت و انقلاب است که باعث شگفتی دشمنان و مایه امید ملت ایران شد. این روز ازجمله روز‌های ماندگار در تاریخ انقلاب است.
وی افزود: همه ما این انقلاب اسلامی که در آستانه چهل‌سالگی قرار دارد را از خودمان می‌دانیم و وظیفه خود می‌دانیم که از دستاورد‌ها و آرمان‌های این نظام حمایت کنیم. هرکسی بخواهد به این آرمان‌ها ضربه بزند و آن را تضعیف کند ما در مقابل آن‌ها موضع می‌گیریم.
امام‌جمعه اردکان گفت: بزرگداشت حماسه نهم دی یادآوری این مطلب به مردم و مسئولین است که این انقلاب و آرمان‌های آن پابرجاست و اگر افراد و دولت‌هایی چه داخلی و چه خارجی بخواهند به آن ضربه بزنند یقیناً آن‌ها از بین خواهند رفت. ما باید در حفظ و تقویت این نظام کوشا باشیم. انقلاب ما از فرهنگ اسلام و اهل‌بیت جدا نیست و خداوند تضمین کرده است که اسلام و آرمان‌های آن ماندگار خواهد شد. این ما هستیم که باید تلاش کنیم و از خدا بخواهیم تا از اعوان اسلام و دینش باشیم.
وی در پایان تأکید کرد: هر جا اصل نظام توسط هر گروهی و هر شخصی چه داخلی و چه خارجی درخطر بیفتد مردم ما با سلایق مختلف و با گرایش‌های متفاوت همه آماده‌اند و پا به میدان می‌گذارند و از نظام و انقلابشان تا پای جان حمایت می‌کنند و این پیام حماسه نهم دی‌ماه است که کهنه هم نخواهد شد و ما نباید اجازه دهیم که حماسه نهم دی تحریف شود.
ارسال نظرات