به همت طلاب خواهر بسیجی، نمایشگاه عرضه محصولات کاملاً ایرانی در حوزه علمیه خواهران اردکان برپا شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۹۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به‌منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راستای حمایت از کالای ایرانی، به همت طلاب خواهر بسیجی نمایشگاه عرضه محصولات کاملاً ایرانی در حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (سلام‌الله علیها) اردکان برپاشده است.
فاطمه ابراهیمیان در گفتگو با خبرگزاری بسیج، گفت: این نمایشگاه شامل غرفه‌های پوشاک، اسباب‌بازی، مواد غذایی، صنایع‌دستی، مواد خوراکی، لوازم‌التحریر، کتاب‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی، تحقیقات و پایان‌نامه‌های طلاب با موضوع اقتصاد مقاومتی در سالن اجتماعات مدرسه علمیه خواهران دایر شده است.
مدیر حوزه علمیه خواهران اردکان تصریح کرد: دستیابی به رشد اقتصادی، نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است و برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها بستر مناسبی جهت معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان ایرانی، ایجاد اشتغال برای بانوان و دسترسی آسان و سریع عموم مردم به کالا‌های ایرانی باکیفیت و باقیمت مناسب را فراهم می‌کند.
وی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را فرهنگ‌سازی برای خرید کالای ایرانی، آشنایی بیشتر مردم با کتب مختلف درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی بیان کرد.
ابراهیمیان در پایان اظهار داشت: نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی تا پایان آذرماه در حوزه علمیه خواهران اردکان دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و عصر روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه از این نمایشگاه بازدید و خرید نمایند.
ارسال نظرات