دبیر دومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت از برگزاری دومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت در یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۹۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، دکتر نوید نصیری زاده گفت: دومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت با محور‌هایی همچون خانواده، امنیت، باور‌های دینی، شادی و امید، تغذیه و ورزش، فنّاوری و رسانه، محیط‌زیست و جوانی و سالمندی در تاریخ ۲۲ و ۲۳ آذرماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار خواهد شد.

نصیری زاده در خصوص برگزاری همایش گفت: از چند ماه قبل دبیر علمی و اجرایی همایش و سایر مسئولین کمیته‌ها مشخص گردید و فعالیت این همایش به‌صورت رسمی آغاز شد.

وی افزود: محور‌های علمی و هدف‌گذاری‌های همایش با توجه به اهمیت سبک زندگی از منظر قرآن، ائمه اطهار، بزرگان و اندیشمندان و با دقت در منویات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (حفظکم الله) و با توجه به شرایط جامعه صورت گرفت.

نصیری زاده خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده و با اخذ مجوز‌های لازم و قانونی، همچون سال گذشته و طبق روال و استاندارد همایش‌های علمی، مقالاتی که پذیرش و نهائی می‌شود در پایگاه‌های معتبر ISC و CIVILICA ثبت خواهد شد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد افزود: آخرین‌مهلت ارسال مقالات تا هشتم آذرماه بوده است، که چند مرتبه به دلیل اقبال متقاضیان تمدید شد.
دبیر دومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت از دائمی شدن دبیرخانه همایش خبر داد و افزود: مراسم اختتامیه دومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت از ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه ۲۳ آذرماه با سخنرانی دبیران علمی و اجرائی، شروع و با اهداء جوایز و تقدیر از صاحبان مقالات برگزیده و عوامل اجرائی، ساعت ۱۱:۳۰ به پایان خواهد رسید.
ارسال نظرات