مسئول بسیج پیشکسوتان استان چهارمحال و بختیاری، جذب بازنشستگان نیروهای مسلح را اولویت برنامه های این سازمان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۱۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هم اندیشی مسئولین کانون های بسیج پیشکسوتان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

در این جلسه مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تقدیر از زحمات ارزنده مسئولین کانون های بسیج پیشکسوتان در سطح شهرستان ها خاطرنشان کرد: پیشکسوتان همیشه در عرصه اول  برنامه های نظام اسلامی و انقلاب بوده اند.

سرهنگ پاسدار موسی عسگری، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، بازنشستگان بویژه نیروهای مسلح و سپاه را عناصر پرانگیزه ای دانست که باید حفظ شوند.

وی، تصریح کرد: می بایست حداکثر تلاش را نمود تا رابطه ی  پیشکسوتان عرصه ایثار و جهاد و شهادت، با شجره طیبه بسیج همواره برقرار باشد و نسل جوان و نوجوان که به تعبیر حضرت امام خمینی(ره)، آینده سازان انقلاب هستند، بتوانند از تجربیات ارزشمند و بسیار مهم این عزیزان بهره مند شوند.

وی، جذب بازنشستگان نیروهای مسلح را اولویت برنامه های سازمان بسیج پیشکسوتان عنوان کرد و گفت: برای انجام مأموریت مهم و خطیر پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش های اسلامی باید همه در میدان حاضر باشیم و بهترین افراد برای هدایت و رهبری جوانان مؤمن و انقلابی،  پیشکسوتان عرصه ایثار و حماسه هستند.

در این جلسه پیرامون برنامه های اجرایی سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام هم اندیشی شد.

ارسال نظرات