پرهیز از اسراف یکی از راه های پیروزی در جنگ اقتصادی

حجت الاسلام موسوی در جمع رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت: با پرهیز از اسراف و تبذیر و تمسک به سیره اهلبیت می توان هیمنه استکبار را از بین برد.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۱۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسائل دینی در گردهمایی ترویجی تبیینی سبک زندگی اسلامی با موضوع پرهیز از اسراف و تبذیر در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به وضعیت اقتصادی و تهدید و تحریم از طرف سردمداران استکبار، دوری از اسراف و استفاده بهینه از تمامی امکانات وجود را اولویت اول کاری و اجتماعی و خانوادگی عنوان کرد.

حجت الاسلام سید ولی الله موسوی افزود: با پرهیز از اسراف و تبذیر و تمسک به سیره اهلبیت می توان هیمنه استکبار را از بین برد.

وی، جنگ اقتصادی را نتیجه ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نظامی و سخت و مقابله فرهنگی و جنگ نرم دانست و تأکید کرد:  با استفاده درست از نعمات خداوندی و پرهیز از اسراف در همه زمینه ها می توان  رضایت الهی را جلب کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، ضمن ابراز خرسندی از نوع تفکر صحیح و اسلامی  رزمندگان این یگان و پیروی آنها از سبک زندگی اسلامی و ائمه معصومین (سلام الله علیها) از رشادت های آنان در مدت مأموریت سه ساله پاسداری از مرزهای جنوب غرب کشور تقدیر کرد.

وی، گفت: خداوند متعال را شاکر هستیم که به ما توفیق داد در راه احیای ارزش های اسلامی و اقتدار نظامی و امنیتی این نظام مقدس جمهوری اسلامی مدت سه سال در منطقه جنوب غرب ایفای وظیفه نماییم و در این سه سال همیشه با قناعت و دور از اسراف و تبذیر باشیم.

موسوی در ادامه با بیان آیات و احادیث از ائمه معصومین علیهم السلام، به تشریح تفاوت بین اسراف و تبذیر پرداخت و افزود: اسراف زیاده روی در مصرف است و هر کس جنس یا مال یا ماده غذایی را بدون اینکه در راه صحیح خود و یا توسط دیگران مصرف کند موجب تباهی آن گردد تبذیر نموده که این فرد نسبت به این اموال در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار