کارگاه آموزشی توجیهی پیشگیری از تخلفات رانندگی در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان بر گزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۱۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ یکی ازکارشناسان راهنمایی و رانندگی پلیس راهور سامان در این کارگاه آموزشی توجیهی گفت: همه افراد  و رانندگان عزیز باید به توصیه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری و کاهش حوادث جاده ای در حین رانندگی توجه نمایند.

سروان طاهری با اشاره به خطرات ناشی از استفاده تلفن همراه در حین رانندگی و خوردن و آشامیدن توسط راننده، اشاره کرد و افزود: این اقدامات منجر به کاهش تمرکز حواس راننده و بروز حادثه می‌شود.

وی، با بیان اینکه، احتیاط و گذشت را در هنگام رانندگی فراموش نکنیم، تأکید کرد: عدم رعایت فاصله ایمنی، با وجود ترمزهای ضد قفل هم خطرآفرین است.

طاهری ، ضرورت بستن کمربند ایمنی برای تضمین سلامت راننده و سرنشینان خودرو را یادآور شد و گفت: باید با سرعت مطمئنه حرکت کنیم و به علایم و قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: از همه مردم عزیز و رانندگان محترم در خواست داریم ضمن احترام نهادن به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با مأمورین پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم راداشته باشند و از انجام تخلفات حادثه ساز پرهیزنمایند .

ارسال نظرات