خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه عاشورا در همایش ارکان صالحین سپاه آذرشهر گفت: هدف اصلی شجره طیبه صالحین کادرسازی و پرورش نیروهای مومن و نخبه هم در حوزه عمل و اندیشه برای انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۱۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدی تقی زاده با بیان اهمیت و نقش اساسی طرح صالحین در بسیج، اظهار داشت: طرح صالحین به عنوان زیربنا برای دیگر طرح های سپاه از جمله طرح اعتلای بسیج است.
وی اولویت کار نظام صالحین را تربیت دانست و افزود: در داخل این نظام برنامه های مختلف مذهبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی وجود دارد که هدف  اصلی و نهایی از اجرای این برنامه ها تربیت نیروی مومن و انقلابی است.
حجت الاسلام تقی زاده با برشمردن نعمت های خدادادی انسان خاطرنشان کرد: هر آنچه که خداوند متعال به عنوان سرمایه به انسان عطا کرده است، اگر در راه خدا و اهل بیت به کار گرفته نشود، قطعا در مسیر شیطانی قرار خواهد گرفت چراکه راه سومی وجود ندارد.

هدف طرح صالحین به عنوان طرح زیربنایی تربیت نیروهای انقلاب است
وی نقش مربیان و سرگروه های شجره صالحین را در شناسایی نعمت های خدادادی به اعضای حلقه های خود مهم عوان و بیان کرد: سرگروه ها و مربیان این شجره طیبه باید با الگوگیری از ائمه اطهار کار پیامبرگونه خود را به نحو مطلوب انجام دهند و دین خود را نسبت به خدا و جامعه ادا کنند.
همایش ارکان صالحین سپاه آذرشهر، روز گذشته با حضور مسئولان تعلیم و تربیت سپاه عاشورا و آذرشهر و سرمربیان، مربیان،سرگروه ها و فعالان طرح صالحین حوزه ها و پایگاه ها در حسینیه سپاه آذرشهر برگزارشد.

ارسال نظرات