غلامحسینی گفت:تقویت روحیه خودباوری، انجام کارها به صورت گروهی، احساس سختی ها و مقاومت در برابر آن و از همه مهمتر پرورش قوه خداشناسی و سوق دادن امورات کارها به قرب الهی از مهمترین اهداف برگزاری این اردوهای جهادی می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۲۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛خواهرغلامحسینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمیه میلاجرد در گفتگو بابسیج گفت: اردوهای جهادی در دو محور اقتصاد و فرهنگ فعالیت دارند و اقتصاد مقاومتی شاخصه اصلی است نیروهای جهادی در مناطق محروم دنبال می‌کنند.

وی افزود:یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی برگزاری اردوهای جهادی است از آنجایی که مناطق محروم در دوره های زمانی طولانی آثار مخربی بر کارایی اقتصاد ملی به جای می‌گذارد و همین تفاوت نتایج ناگواری را داشته است.

خواهرغلامحسینی اظهارکرد: این اردو‌ها می‌تواند راه مبارزه با نفس و تقویت روحیه نوع‌دوستی و کمک به محرومان را تقویت کند.

وی عنوان کرد: اردوهای جهادی فرهنگ سازی هستند که مردم نیز با این حرکت خودجوش آشنا می شوند و در جهت حفظ دستاوردهای اردوها تلاش می کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمییه بیان کرد: ترویج فرهنگ‌هایی نظیر محرومیت‌زدایی، کمک به همنوع و احساس مسئولیت نسبت به دیگران به خصوص محرو‌مان جامعه از دیگر ویژگی های اردوهای جهادی محسوب می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد:اردوی یک روزه انجام سنجش بینایی برای پیشگیری از تنبلی چشم برای کودکان 3 الی 6سال وبزرگسالانبا همکاری بهزیستی شهر میلاجرد در محل پایگاه محدثه8 روستای خسروبیگ برگزارشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات