مدیرکل بنیاد چهارمحال و بختیاری از اجرای 20 عنوان برنامهٔ محوری ویژه کمیته ایثارگران استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۲۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دومین جلسه برنامه‌ریزی کارگروه ایثار و شهادت به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل بنیاد در خصوص اهمیت اجرای برنامه‌های مطلوب که بتواند نشانگر خدمات ارزنده نظام باشد تأکید و از 20 عنوان برنامهٔ محوری توسط کارگروه ایثار و شهادت به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

فریبرز نجفی گفت: به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا است که ما باید تلاش کنیم آنچه در توان داریم جهت پیشبرد این انقلاب باشکوه به کاربندیم.

وی مهمانی لاله‌ها (گل‌باران قبور مطهر شهدا) همایش ایثارگران موفق، پیام‌آوران ایثار و ... را از مهم‌ترین عناوین برنامه‌ها عنوان کرد.

نجفی در ادامه به تشریح اهداف و مأموریت‌های فرهنگی و ترویجی بنیاد در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و خواستار تشریک‌مساعی و هم‌افزائی در این زمینه شد.

در ادامه اعضای کارگروه پس از بحث و تبادل‌نظر به توافقی کلی دست‌یافته و در مورد رویکردهای فرهنگی، آموزشی و سازندگی برنامه‌ها تأکید کردند.

ارسال نظرات