اولین جشنواره ترشی هفت بیجار

در اولین جشنواره ترشی هفت بیجار بر معرفی و حمایت از برند‌های سنتی بیجار در راستای اشتغالزایی تاکید شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۳۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور معاون مدیر کل صندوق کارآفرینی امید و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و مردم اولین جشنواره ترشی هفت بیجار در تیمچه حاج شهباز برگزار شد.

علی اکبر ورمقانی در ابتدای این مراسم با بیان اینکه برگزاری اولین جشنواره از کمی و کاستی‌های برخوردار است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی برند‌های سنتی شهرستان تاریخی بیجار گروس است.

وی با بیان اینکه ترشی هفت بیجار در دو استان کشور درست می‌شود، افزود: با برگزاری این جشنواره "ترشی هفت بیجار "شهرستان بیجار به کل کشور معرفی می‌شود.

وی تاکید کرد: از وزارت خانه کار انتظار داریم با اختصاص تسهیلات اشتغالزایی در حوزه برند‌های سنتی زمینه اشتغال بانوان را فراهم نمایند.

راه انداری هفته بیجار با هدف معرفی ترشی هفت بیجار در تهران

معاون مدیر کل صندوق کار آفرینی امید نیز در این مراسم با اظهار خوشحالی از برگزاری این جشنواره اعلام کرد: تولید محصول ترشی باید دارای امتیازات خاصی باشد که در سراسر کشور بتواند با استقبال رو به رو شود.

وی گفت: خریداران جلوه و بسته بندی خوب را می‌بینند و باید ترشی هفت بیجار هم این امتیاز را داشته باشند.

معاون مدیر کل صندوق کار آفرینی امید کشور بیان داشت: از همینجا این قول را می‌دهیم برای معرفی برند شهرستان بیجار از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه اگر خودمان برای معرفی برند‌های شهرستان اقدام نکنیم باید از افراد دیگر انتظار نداشته باشیم از راه اندازی هفته بیجار در تهران با عرضه ترشی هفت بیجار در آینده نزدیک خبر داد.

در پایان این مراسم از ۱۰ نفر از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار