نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت : حفظ امنیت جامعه از مصادیق رسیدگی به کار مردم است، هرچند که مجبور باشید برای حفظ این امنیت با شدت و جدیت برخورد کنید چراکه اگر نیت شما خدا باشد، همان عمل با خشونت هم شمارا از اهوال قیامت حفظ خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۵۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جمعی از کارکنان و اعضای کادر نیروی انتظامی البرز، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج نماز را به امامت ایشان اقامه کردند.

بعد از اقامه نماز، آیت‌الله حسینی همدانی دقایقی را به بیان مواعظ اختصاص داد و ضمن تبریک ولادت حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام گفت: حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام غیر از منسوب بودن به امام مجتبی سلام‌الله‌علیه، از ویژگی خاصی برخوردار بود که ازجمله آن عرضه کردن عقاید و تفکراتش به امام معصوم بود.

حفظ امنیت جامعه از مصادیق رسیدگی به کار مردم است

وی افزود: همه ما نیاز داریم که داشته‌ها، معلومات و عقایدمان را بررسی کنیم چراکه تذکره (یادآوری) است برای کسی که می‌داند و تبصره (بصیرت) است برای کسی که بلد نیست و نمی‌داند.

امام‌جمعه کرج با استناد به روایتی از امام صادق علیه‌السلام، کسانی که مسئولیت امور مسلمین را بر عهده‌دارند مخاطب قرارداد و گفت: وقتی خداوند بخواهد بنده‌ای را موردعنایت قرار دهد، کاری می‌کند تا امور مسلمین به دست او انجام شود.

حفظ امنیت جامعه از مصادیق رسیدگی به کار مردم است

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه گفت: رسیدگی به کار و امور مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که خداوند بر خود واجب کرده تا هراس روز قیامت را از او برطرف کند.

حفظ امنیت جامعه از مصادیق رسیدگی به کار مردم است

وی در پایان خطاب به کارکنان نیروی انتظامی اظهار داشت: حفظ امنیت جامعه از مصادیق رسیدگی به کار مردم است، هرچند که مجبور باشید برای حفظ این امنیت با شدت و جدیت برخورد کنید چراکه اگر نیت شما خدا باشد، همان عمل با خشونت هم شمارا از اهوال قیامت حفظ خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها