مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در نشست سیاسی نیروهای مسلح شهرستان اردل گفت: قدرت آمریکا رو به افول است.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۷۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام )  در نشست بصیرت افزایی نیروهای مسلح اردل، به روایتی از امام محمد باقر (علیه السلام) اشاره کرد و افزود: بر اساس این روایت شریف باید با پنج نفر دوستی نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر، افزود:  آدم بخیل، دروغگو، فاسق، احمق  و افرادی که قطع  رحم می کنند از دسته کسانی می باشند که نباید با آنها دوستی شود.

 حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر در ادامه به مسایل سیاسی روز اشاره کرد و با توجه به فرمایشات رهبر معظم  انقلاب اسلامی(مدظله العالی) اظهار کرد: قدرت آمریکا روبه افول بوده و نسبت به چند سال گذشته هم از نظر نظامی و هم از نظر اقتصادی ضعیف تر شده است.

وی به استفاده جنایتکارانه آمریکا از بمب اتم در ژاپن اشاره کرد  و با اشاره به اینکه شواهد و قرائن بسیاری در زمینه افول آمریکا وجود دارد، افزود: برای قدرت اول دنیا بودن، دو شاخصه وجود داشته باشد که شاخصه اول قدرت نظامی است.

این مقام مسئول، با یادآوری ضعف قدرت نظامی آمریکا ، شکست های این کشور در جنگ های مختلف از ویتنام تا مسایل یمن و حضور تروریست های داعش در غرب آسیا را خاطرنشان ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، ادامه داد: کشتی آمریکا در یمن  نیز به گل نشسته و کاری از پیش نمی برد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، شاخص دوم قدرت برتر بودن در دنیا را اقتصاد دانست و گفت:  هر کشوری که بخواهد از نظر اقتصادی در رتبه اول باشد باید تولید ناخالص ملی اش بالا باشد، در چند سال قبل  45 درصد تولید جهان در دست آمریکا بوده؛ اما الان به 20 درصد تنزل یافته که همه اینها نشان از زوال قدرت آمریکاست.

ارسال نظرات