خبرهای داغ:
تجلیل از 28نفر از نخبگان و پژوهشگران صبح امروز در جشنواره دانش پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی انجام شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۸۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد عقیلی پور صبح پنج شنبه در جشنواره دانش و پژوهش نیرو های مسلح ضمن گرامی داشت یاد دو هزار شهید استان افزود : امروز در هر کجا از استان پا می گزاریم و حضور داریم عطر شهدا اشتشمام می شود .


معاون دانش و پژوهش سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به 25 آذر روز پژوهش افزود: هدف از این جشنواره تجلیل از مخترعین استان به منظور ایجاد روحیه خود باوری در بین مبتکران و پژوهشگران استان است.


وی ادامه داد: از سال 94 ما در زمینه پژوهشی و معرفی نخبگان در مجموعه نیرو های مسلح فعالیت آغاز کردیم که در سال 97 و پیرو ابلاغات انجام گرفته نیروهای مسلح در کنار با هماهنگی ها و جلساتی که با معاون آموزش و پژوهش کشور داشتیم در زمینه پدافندی و تحقیقات نظامی و ارائه محصولات دانش و پژوهشی اقدامات خوبی انجام گرفته است.


عقیلی پور عنوان کرد: مقام معظم رهبری رمز ماندگاری انقلاب را در داشتن اقتصاد بومی و علم بومی می دانند و معتقدند که باید در مسیر علم بنیادی کار کنیم تا بتوانیم مرزهای دانش را بشکنیم و اساس کار در اقتصاد مقاومتی را اقتصاد دانش بنیان می دانند.


معاون دانش و پژوهش سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به دارا بودن کشور از رتبه 16 در زمینه علمی و رتبه 78 در زمینه فناوری در سطح جهان افزود: باید تلاش کنیم تا علم را به سمت فناوری سوق دهیم .


وی ادامه داد: در 3 سال اخیر دانشگاه ها و مراکز علمی ارتباط خوبی در جهت گسترش و رشد بحث فناوری و پژوهشی برقرا شده است.


گفتنی است در این جشنواره نمایشگاهی از توانمندی و دستاوردهای نیروهای مسلح استان خرسان جنوبی به نمایش گذاشته شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها