خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یک واحد عطاری توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان پلمب شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۹۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

پلمب عطاری غیرمجاز در همدانعلیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یک واحد عطاری توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان پلمب شد.

وی افزود: حسب گزارشات مردمی و شکایات شهروندان فردی به صورت غیرقانونی در این واحد اقدام به ویزیت بیماران، حجامت و... می‌کرد که اقدام این فرد دخالت در امر پزشکی و ایجاد موسسه پزشکی غیر مجاز تلقی بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: این عطاری با حضور رئیس شعبه ویژه تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی و کارشناس معاونت درمان و غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، پلمب شد.

وی با بیان اینکه پرونده ایجاد موسسه پزشکی غیر قانونی درتعزیرات حکومتی تشکیل و در حال پیگیری است، ادامه داد: همچنین در خصوص دخالت در امر پزشکی پرونده جداگانه‌ای نیز در دادسرای عمومی و انقلاب تشکیل و رسیدگی می‌شود.

حسن‌پور یاداور شد: از مردم عزيز بابت ارسال گزارشات و همکاری با ما قدردانی می‌کنیم و تقاضا داريم درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن 32523442 اداره کل، تلفن 124 صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات