خبرهای داغ:
مراسم یادواره شهدای روحانی شهرستان آزادشهر با عنوان علمداران بصیرت و شهادت، شب گذشته با سخنرانی سردار معروفی فرمانده سپاه نینوای گلستان در حوزه علمیه سفیران آزادشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۰۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، مراسم یادواره شهدای روحانیت شهرستان آزادشهر و شهدای مدافعین حرم شب گذشته در حوزه علمیه سفیران هدایت آزادشهر برگزار شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان و سخنران این مراسم با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت ملت ایران هستند گفت: شهدای ما تمام وجود خود را برای بقای دین خدا و ارزشهای اسلامی و تبعیت محض از ولایت فقیه گذاشتند و به ما عزت آبرو بخشیدند.

وی با اشاره به اینکه جوانان این مرز و بوم برای حفظ اسلام مرز نمی شناسند اظهار داشت: ما برای حفظ اسلام و دستاوردهای والای آن حد و مرز نمی شناسیم و سد بلای مسلمانان در همه جای جهان هستیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خطاب به کسانیکه دفاع مقدس را زیر سوال می برند گفت: دفاع مقدس هم از لحاظ اعتقادی و هم از لحاظ ملی مقدس بود. با وجود اتحاد تمامی کشورهای استکباری برای جنگ با ایران، ما حتی یک سانت از خاک کشور را از دست ندادیم و آنها را مجبور کردیم که آقایی ما را بپذیرند.

اطاعت از ولی فقیه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی/حکم ولی فقیه حکم خداست/امام خامنه ای در ابتدای سال مسیر را مشخص می کنند اما متاسفانه ما آنرا شعار سال مینامیم

فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه با اشاره به اینکه عصاره فرهنگ عاشورا و جنگ اخلاص است گفت: فرهنگ عاشورا در هر کجا وارد شود آنجا را مقدس می کند, و امروز به برکت دفاع مقدس رویشهای انقلاب قابل قیاس با ریزشهای آن نیست.

معروفی با اشاره به اینکه اگر امروز جوانان این مرز و بوم در زمینه های فناوری از جمله ساخت موشک نقطه زن و عضویت در باشگاه هسته ای جهان در جهان خوب درخشیده اند اینها از رویشهای انقلاب اسلامی هستند و به جرات می توان گفت جوانان امروز کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نیستند بلکه محکمتر هم هستند.

وی اطاعت از ولایت فقیه را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی برشمرد و افزود. اگر ملت ایران از اول انقلاب تا کنون توانسته است بر دشمنان داخلی و خارجی غلبه کند این ثمره وجود رهبری خردمند و تبعیت ملت از ولایت فقیه است.

وی تصریح کرد: در زمان جنگ، وقتی امام خمینی (ره) پیامی می داد، این پیام برای ما حکم فرمان و دستور خدا را داشت و همه برای انجام آن بسیج می شدند. در دوران دفاع مقدس مثل روز عاشورا، رزمندگان ما برای جان دادن با هم مسابقه می دادند و ایثارگی و وحدت در بین همه موج می زد.

فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد: متاسفانه سالهاست که این فرهنگ فراموش شده و سخنان امام خامنه ای که در آغاز هر سال مسیر را برای ما مشخص می کند را شعار سال می نامیم و به آن به عنوان یک پیشنهاد نگاه می کنیم. در حالیکه آن حکم حکومتی است، حکم ولی فقیه و حکم خداست.

معروفی در ادامه با بیان اینکه امروز همه ما بایدمبلغ خوبی برای اسلام و ارزشهای والای آن باشیم افزود: قابلیت های انقلاب را با واقعیت برای مردم تشریح کنیم و با خدمت صادقانه به مردم دین خودمان را به انقلاب و مردم به شایستگی ادا کنیم.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه دشمن ایمان ملت ما را هدف قرار داده است افزود:دشمنان ما با ترفندهای گوناگون و جنگ نرم که به مراتب سخت تر از جنگ سخت است ایمان مارا هدف گرفته است و ملت ما همچون گذشته همیشه در برابر این توطئه ها هوشیار و با بصیرت است.

معروفی همچنین با 2 خانواده شهدای روحانی شهرستان آزادشهر دیدار و از آن دلجویی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها