خبرهای داغ:
قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد
قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: امسال چهار هزار و 200 نفر از مددجویان سالمند تحت حمایت این نهاد از 30 شهر استان به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) مشرف شدند.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۱۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، غلامعلی ملامهدی، با اعلام اینکه کاروان شوق زیارت آذربایجان شرقی با 100 اتوبوس از 17 آذر ماه به مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: کاروان شوق زیارت از سال 85 در این استان شروع  و تاکنون نیز تداوم داشته است.                 

وی ادامه داد: هر سال در قالب طرح شوق زیارت مددجویان سالمند تحت حمایت این نهاد با کمک خیران نیکوکار به مشهد مقدس اعزام می شوند.                                                                                      

ملامهدی با اشاره به اینکه 200 خیر استان به همراه کاروان شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند، بیان کرد: خیران استان آذربایجان شرقی برای اعزام مددجویان به مشهد مقدس یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک کردند.            

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه آستان قدس رضوی غذای پنج روزه مددجویان تحت حمایت این نهاد را در طول اقامت شان در مشهد مقدس تامین کرد، گفت: طی این مدت برنامه های متعدد فرهنگی و سخنرانی های تربیتی در رواق امام خمینی(ره) و دارالهدایه حرم رضوی برای کاروان شوق زیارت برگزار شد.     

                                                                                                                      

ارسال نظرات