معاونت دژبان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مشکلات کشور ناشی از بی‌مسؤولیتی مدیران است/ هیچ کشوری توان حمله نظامی به کشور را ندارد

معاونت دژبان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:هیچ کشوری توان حمله نظامی به کشور را ندارد و اگر کسی حرفی از جنگ با ایران به میان می‎آورد، یا اطلاع ندارد و یا سخنانش مغرضانه است.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۱۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار احمد کاکاوند امروز در آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستایی حوزه مقاومت بسیج قدس بروجرد  با بیان اینکه آنهایی که دم از حمله نظامی به ایران می‎زنند، یا اطلاع ندارند و یا حرف‎هایشان مغرضانه است.گفت:  آمریکا ضعیف‌تر از هر زمان بوده و گورش را از خلیج فارس گم کرده است.

وی عنوان کرد: قدرت  و قوت جمهوری اسلامی ایران در رهبری رهبر فرزانه انقلاب و نیروهای مسلح است که یک دل و یک صدا آماده دفاع از کشور هستند.

معاونت دژبان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان افزود: کلمه شهید از کلمات رایج و معمولی است که هر کس به زبان می‎آورد، اما تنها در مورد آن‎هایی صدق می‎کند که همه چیز خود را گذاشته و برای رضایت خداوند و پیروی از مکتب سیدالشهدا (ع) جان دادند.

 معاونت دژبان کل سپاه پاسداران اضافه کرد: در اطراف خونی که از شهید ریخته می‎شود، هاله‎ای از معنویت شکل می‎گیرد که دیدن آن چشم بصیرت می‎خواهد.

کاکاوند با تاکید بر اینکه خون پاک شهیدان کشور ایران را بیمه کرده است، گفت: خون پاک شهید عزت، امنیت و سربلندی را برای کشور رقم زده است.

وی تفاوت بین شهیدان و افراد دیگر را در پاک‌باختگی شهدا دانست و تاکید کرد: مشکلات کشور ناشی از بی‌مسؤولیتی مدیران است، هیچ اتفاقی در کشور رخ نداده تنها برخی مدیران نتوانسته‎اند مدیریتشان را به خوبی انجام دهند.

معاونت دژبان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توانمندی‎ها و ظرفیت‎های موجود در حوزه‎های مختلف در کشور اظهار کرد: اگر مدیران لایقی داشته باشیم، می‎توانیم بهترین زندگی را برای مردم رقم بزنیم.

کاکاوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف معمار کبیر انقلاب از فرمان تشکیل نهاد بسیج در 5 آذر ماه سال 58 بیان کرد: نخستین هدف امام راحل تشکیل هسته حزب الله بود که امروز نتایج آن دیده می‎شود.

وی عنوان کرد:  در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس کشورمان تا پیش از ورود بسیج به عرصه دشمن روز به روز جلو آمده و پیشروی کرده بود، اما با ورود بسیج به صحنه پیکار دشمن زمین‌گیر و وادار به عقب‎نشینی شد.

معاونت دژبان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل بسیج 20 میلیونی به معنای 20 میلیون انسان یک‎راه و همدل را یکی دیگر از اهداف امام خمینی (ره) از بنیان نهادن بسیج عنوان و تاکید کرد: در آن زمان کشور 38 میلیون جمعیت داشت، اما امروز و در کشور 80 میلیونی هنوز نتوانسته‎ایم کلام امام را عملی کنیم.

کاکاوند خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف معمار کبیر انقلاب از فرمان تشکیل بسیج کمک به دولت در امر سازندگی بود، همانگونه که امروز می‎بینیم قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیاء (ص) سی و چند هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در کشور اجرا کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هیچ کشوری توان حمله نظامی به کشور را ندارد، تصریح کرد: اگر کسی حرفی از جنگ با ایران به میان می‎آورد، یا اطلاع ندارد و یا سخنانش مغرضانه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار