استاندار لرستان:

مدیران نباید به دنبال ایجاد مانع در مقابل سرمایه گذاران باشند

استاندار لرستان گفت: مدیران نباید به دنبال ایجاد مانع در مقابل سرمایه گذاران باشند و مسئولان استانی، رسانه‌ها و فضای کلی اجتماع باید طوری با سرمایه گذاران برخورد کند که باعث ایجاد انگیزه در آنان شود.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۲۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی  امروز در جلسه رسیدگی به طرح‌های گردشگری لرستان، بیان کرد: در جلسه امروز به مشکلات طرح‌های گردشگری مانند هتل،مجتمع های گردشگری رسیدگی شد؛این طرح‌ها به سه قسمت تقسیم شدند که بعضی از آن‌ها دارای مشکلات  قدیمی و پیچیده‌ای بود، بعضی نیز تکمیل شده هستند و مابقی نیز مشکلات کوچکی داشته که در صورت مساعدت مسوولان استانی به راحتی قابل حل است.

وی با بیان اینکه ظرفیت گردشگری استان بسیار بالا بوده و تکمیل شدن این طرح‌ها نیز جوابگوی ظرفیت استان نیست، افزود: مسوولان استان باید نگاه امنیتی خود را نسبت به سرمایه گذاران تغییر دهند و با حل کردن مشکلات زمینه حضور بیشتر و قدرتمند‌تر آنها را در استان فراهم آورند.

استاندار لرستان با بیان اینکه در زمینه فضای کسب‌وکار و میزان رضایت‌مندی سرمایه‌گذاران جایگاه مناسبی در کشور نداریم، اظهار کرد:مدیران نباید به دنبال ایجاد مانع در مقابل سرمایه گذاران باشند و مسئولان استانی، رسانه‌ها و فضای کلی اجتماع باید طوری با سرمایه گذاران برخورد کند که باعث ایجاد انگیزه در آنان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار