خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار

تصمیمات مدیریتی پیشگیرانه در بحران ها، امری ضروری است

فرخزاد گفت:گاهی نیاز به تصمیمات مدیریتی پیشگیرانه وجود دارد و نیاز است استاندار و مدیریت بحران استان هماهنگی بین دستگاههای استان را ایجاد نمایند تا امسال کمتر دچار مشکلات جاده ای شویم.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۳۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار در مراسم رزمایش ترافیکی طرح زمستانه که در مقر پلیس راه استان قزوین برگزار شد بیان.کرد:۳۷۰ هزار نفر در کشور در دوسال گذشته در جاده ها و بر اثر تصادفات جاده ای کشته شده اند که این امر دلایل مختلفی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به آمار کشته شدگان تصادفات جاده ای استان گفت:رسیدن به ایده ال ها مسیری سخت و طولانی است اما با رعایت اصول و قوانین رانندگی و نیز ایمنی جاده ها دست یافتنی است.

فرخزاد اظهار کرد:تجربه برف سال گذشته باعث شد از تلفات زیاد جلوگیری کنیم و شاهد بودیم تعداد زیادی از انسداد راه گله مند بودند اما گاهی نیاز به تصمیمات مدیریتی پیشگیرانه وجود دارد و نیاز است استاندار و مدیریت بحران استان هماهنگی بین دستگاههای استان را ایجاد نمایند تا امسال کمتر دچار مشکلات جاده ای شویم.

معاون عمرانی استاندار اضافه کرد:طرح های ترافیکی زمستانه، نوروزی و تابستانی ادامه دارد و امیدواریم سالی بی خطر همراه با ایمنی جاده ای برای استان باشد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها