خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان‌غربی گفت: در دهه فجر امسال، همایش استانی زنان و دفاع مقدس در برگزار شده و تاکنون 100 اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۳۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، صفیه محمودزاده پیش از ظهر امروز در سومین جلسه کمیته زنان ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: امسال در ایام‌الله دهه فجر همایش استانی زنان و حماسه دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون آثار ارزشمندی در زمینه داستان‌های کوتاه، شعر و فیلم در مدح زنان حماسی به دبیرخانه استان ارسال شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بانوان کشور در طول هشت سال دفاع مقدس، استوار و با شجاعت در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، افزود: بانوان ایرانی همیشه باهمت بالا، شهامت و شجاعت در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نقش‌آفرینی کرده‌ و اجازه ندادند دشمن نگاه چپ به کشور داشته باشد.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ اثر به همایش استانی ارسال شده است و از ۴۰ نفر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی تجلیل می‌شود.

محمودزاده در پایان گفت: در طول این چند سال از هیچ خواهر شهیدی تجلیل نشده است در حالی که این افراد در ترویج سبک زندگی ایران اسلامی ظرفیت بزرگی داشته و همانند حضرت زینب(س) پیام‌آوران شهدا هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات