خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تنها سلاحی که موازی با تکنیک سلاح پیشگیرانه از دشمن به ما کمک می کند و پیروزی را رقم می زند سلاح واژه ها است چراکه امروز حرف سرنوشت ملت ها را جابه جا می کنند لذا نباید مردم و جامعه از نقش مهم واژها غافل شوند.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۴۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در جشنواره دانش پژوهش نیروهای مسلح در مجتمع غدیر با بیان اینکه علم مایه اقتدار است اظهار داشت: انسان به واسطه علم می تواند به اهداف خود برسد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در اسلام کسب علم فرضیه و واجب است، افزود: در دنیای پیشرفته امروز هستی هر ملت بسته به توان دفاعی آن است که آن هم متکی به داشتن علم و دانش است.

 

آیت الله عبادی گفت: استکبار جهانی سعی کردند ملت ها را وابسته به خود تربیت کنند که بدون هیچ پیشرفتی تنها مصرف کننده کالا آنها باشند که این حتی از نوکری هم پایین تر است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تفکر غرب نسبت به ملت ها تفکر فرعونی است و برای استکبار جهانی و آمریکا سخت است که کشورهایی را که ۲۰۰ سال عقب نگه داشته اند پیشرفت کنند.

 

وی عنوان کرد: در طول تاریخ دانشمندان ایرانی در رشته های مختلف حرف اول را زده اند و امروز نیز به واسطه دارا بودن علم و استعداد به همه چیز دست می یابیم و هرگز زیر بار ظلم نخواهیم رفت و نگرانی دشمن هم به همین دلیل است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: هرجامعه که حیات انسانی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، بین اللملی، معنوی و ایمانی می خواهد باید قدرت دفاع از خودش را داشته باشد و گرنه دشمن او را از بین خواهد برد.

 

وی با بیان اینکه داشتن دانش هسته ای اگر در ساخت سلاح نظامی نباشد جرم نیست افزود: دشمن به دنبال بهانه برای ضربه زدن به ملت ایران است و کشور ما را که اصلا به دنبال ساخت سلاح هسته ای نیست محکوم می کند و اما با برخی از کشورها که حتی سلاح هسته ای هم دارند کاری ندارد لذا افراد با بصیرت گول توطئه های دشمنان را نمی خورد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد تا کشور ما را در جهت فکری و علمی و فرهنگی ضعیف نگه دارد تا ما را ببلعد، افزود: رشد و پیشرفت دفاعی و نظامی ایران خواب را از چشمان دشمنان قسم خورده ما گرفته و همچون سپری برای دفاع حیات و ناموس ما است.

 

نماینده ولی فقیه ادامه داد: تنها سلاحی که موازی با تکنیک سلاح پیشگیرانه از دشمن به ما کمک می کند و پیروزی را رقم می زند سلاح واژه ها است چراکه امروز حرف سرنوشت ملت ها را جابه جا می کنند لذا نباید مردم و جامعه از نقش مهم واژها غافل شوند.

 

وی با اشاره به اینکه واژه ها پیش از آنکه امور دفاعی و صنعتی بخواهد کار کند می تواند ملت ها را شکست دهند افزود: امروز در شرایطی که کشور ما درگیر مبارزات اقتصادی است یک عده افراد انفعالی و بی خرد به خاطر کالای ضروری مردم مثل پوشک بچه اوضاع مملکت را به هم می ریزند که این از جمله سیاست های دشمنان است و تا زمانی که تمام داشته هایمان همچون دین، ناموس و عزت را از ما نگیرند ما را رها نخواهند کرد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه همه در برابر ایمان کم می آورد افزود: به واسطه اسلام ناب محمدی، رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش نیروهای مسلح هرگز قامت ما در مقابل دشمن خم نخواهد شد و حفظ همه ارزش ها در پای مقاومت مردانه است و باید در این مسیر توقف نکنیم و گول دشمنان را نخوریم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره شکل گیری بیداری در اکثر کشورهای همسایه ، خطاب به کارکنان نیرو های مسلح افزود: کار شما دفاع و امنیت از کشور است که در زمره کارهای خیر است و حتما ثواب آن به شما می رسد و انشاالله به واسطه فداکاری شما و رهنمودهای رهبری حکیم پرچم این نظام به دست صاحب اصلی آن برسد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها