فرمانده سپاه 15 خرداد درجمع دست اندرکارن کاروان راهیان نور قرچک گفت: همراهی اولیاء دانش آموزان در برگزاری این سفر قابل تقدیر بود، امیدوارم توفیق تداوم راه و هدف شهدای عزیز سرلوحه زندگیمان باشد.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۴۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، علی اصغر شهیری فرمانده سپاه 15 خرداد امشب در جمع مسافران و دست اندرکارن کاروان راهیان نور قرچک ضمن تشکر از همکاری مدیریت آموزش و پرورش، بخشداری و دیگر دستگاه های این شهرستان، گفت: همراهی اولیاء دانش آموزان در برگزاری این سفر قابل تقدیر بود، امیدوارم توفیق تداوم راه و هدف شهدای عزیز سرلوحه زندگیمان باشد.

وی در ادامه، این سفر را تداوم مسیری دانست که شهدا رقم زده اند و افزود: مسافران سرزمین های نور با شهدا در تداوم راهشان عهد می بندند که قدردان امنیت و آرامشی هستند که شهدا در جوانی برایشان رقم زده اند.

فرمانده ناحیه بسیج قرچک با یادآوری اینکه راهیان نور از آثار تربیتی بسیار خوبی برخوردار است، ابراز کرد: راهیان نور مثل گنجی است که هر چه بیشتر به آن پراخته شود تبدیل به سرمایه می شود.

گفتنی است 400 دانش آموز دختر قرچکی بعد از یک سفر چهار روزه و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور امشب به شهر خود بازگشتند./#

ارسال نظرات
آخرین اخبار