رئیس بهزیستی فراهان گفت: امسال هم در ۶ ماه اول سال در راستای توانمندسازی مددجویان ۳۸۰ میلیون تسهیلات به ۲۰ نفر از مددجویان بهزیستی فراهان پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۵۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ زهرا محمدی، رئیس بهزیستی فراهان گفت: از سال گذشته دو کارگاه تولیدی کفش و پوشاک در فراهان با همکاری فعالان اقتصادی شهرستان در ساختمان‌های بلااستفاده بهزیستی ایجادشده است.

 وی افزود: اغلب نیروهای به‌کارگیری شده در این کارگاه‌ها از مددجویان شهرستان است، مددجویان پس از آموزش در این کارگاه‌ها مشغول به کار شدند.

 محمدی اظهار کرد: در سال گذشته ۵۶۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این شهرستان پرداخت شد که فرصت اشتغال‌زایی برای ۳۶ نفر از مددجویان به کمک این مبلغ تسهیلات فراهم شد.

 رئیس بهزیستی فراهان گفت: امسال هم در ۶ ماه اول سال در راستای توانمندسازی مددجویان ۳۸۰ میلیون تسهیلات به ۲۰ نفر از مددجویان بهزیستی فراهان پرداخت‌شده است.

 وی گفت: سال گذشته یک واحد مسکن ویژه خانواده دو معلول در روستای امیرآباد فراهان به بهره‌برداری رسید و امسال هم یک واحد دیگر در شهر فرمهین به خانواده دو معلول واگذار می‌شود.

 محمدی با اشاره به خدمات بهزیستی به خانواده‌های دو معلول بهزیستی افزود: بهزیستی فراهان امسال ۳۰ میلیون تومان اعتبار برای پرستاری در منزل به خانواده‌های دو معلول و افراد کمک برخوردار هزینه شده است.

 رئیس بهزیستی فراهان با اشاره به طرح بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال گفت: این طرح با همکاری مراکز غیردولتی بهزیستی در حال انجام است، در شهرستان فراهان ۱۴۰۰ کودک باید تحت پوشش تست بینایی‌سنجی قرار بگیرند که تاکنون این تست برای ۵۰۰ کودک فراهانی انجام‌شده است.

 وی خاطرنشان کرد: کلینیک مددکاری اجتماعی در راستای ارائه خدمات پیشگیری، مداخله و توانمندسازی هم امسال در فراهان افتتاح می‌شود، پیگیری‌ها برای دریافت مجوزهای لازم صورت گرفته و با گسترش فعالیت این مراکز وضعیت رسیدگی به جامعه هدف بهزیستی بهبود می‌یابد و زمینه اشتغال برای ۳ نفر ایجاد می‌شود.

ارسال نظرات