مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی گفت: امسال بیش از چهار هزار دقیقه برنامه با محوریت شهرستان فراهان در برنامه‌های صدا،سیما،خبر و فضای مجازی شبکه آفتاب تولید و پخش‌شده است.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۵۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ مدیران شبکه آفتاب در سفر به شهرستان فراهان ظرفیت‌های بخش‌های کشاورزی صنعت و گردشگری این منطقه را برای تولیدات رسانه‌ای بررسی کردند.

 دیدار با خانواده شهید نیکچه، بازدید از محوطه تاریخی شهر زیرزمینی ذلف آباد، بازدید از واحد اقتصادی در بخش کشاورزی در روستای گنجی و کارگاه تولید کفش از برنامه سفر مدیران صداوسیما در فراهان بود.

 در نشست مشترک مسئولان فراهان با مدیران شبکه آفتاب، حسینی نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی هم از مدیران شبکه آفتاب خواست تا ظرفیت‌ها و راهکارهای توسعه اقتصادی، رونق اشتغال و سرمایه‌گذاری را در فراهان فراهم کنند.

 

آذر دشتی، مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی هم با اشاره به پوشش ۹۸ درصدی شبکه‌های دیجیتال در شهرستان فراهان گفت: امسال بیش از چهار هزار دقیقه برنامه با محوریت شهرستان فراهان در برنامه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی شبکه آفتاب تولید و پخش‌شده است.

وی با اشاره به بازدید از روستای کنجی بخش خنجین افزود: با توجه به اینکه در این روستا فقط یک خانواده زندگی می‌کنند اما به برکت انقلاب اسلامی همه امکانات رفاهی در این روستا فراهم است.

آذر دشتی با اشاره ظرفیت‌های شهرستان فراهان در بخش‌های گردشگری، کشاورزی و صنعت گفت: شبکه استانی برای معرفی این توانمندی‌ها در سطح استانی و ملی آمادگی دارد.

 امام‌جمعه فرمهین خواستار معرفی توانمندی‌های شهرستان در رسانه استانی شد

 حجت‌الاسلام فیض کرمیان، امام‌جمعه فرمهین در ادامه خواستار انعکاس آداب، رسوم و فرهنگ مردم این منطقه و جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و مذهبی فراهان و معرفی توانمندی‌های شهرستان در رسانه استانی شد.

ارسال نظرات