خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده ارتش:

میراث ارزشمند انقلاب و دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود

معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر ضرورت انتقال میراث ارزشمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان، تحقق این مهم را در گرو احداث موزه‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۷۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
میراث ارزشمند انقلاب و دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند احداث موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم با اشاره به اینکه امیدواریم هرچه زودتر شاهد بهره برداری از این پروژه ارزشمند باشیم، اظهار کرد: حفظ و انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به نسل آینده از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه باید ارزش‌های دوران دفاع مقدس به درستی به نسل آینده منتقل شود، افزود: در خصوص انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس آنگونه که باید کار صورت نگرفته است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه در کشورهای مختلف دنیا برای حفظ ارزش‌ها، یادواره‌‌ها و موزه‌‌هایی برای جنگ‌‌ها و مبارزات احداث می‌ شود، تصریح کرد: موزه دفاع مقدس قم از نظر جغرافیایی در منطقه مناسب و زیبایی ساخته شده و در خصوص کمک به این پروژه نیز همکاری‌های لازم را خواهیم داشت.

وی احداث موزه دفاع مقدس در تمام استان‌‌ها را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در خصوص پروژه موزه دفاع مقدس قم در بعد محتوایی، طراحی‌های دیجیتال و همچنین روایتگری می توانیم کمک‌های خوبی ارائه دهیم.

سیاری با بیان اینکه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گنجینه‌‌های بسیار ارزشمندی هستند، بیان کرد: راه انتقال این میراث عظیم به نسل جدید احداث چنین موزه‌‌هایی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار