فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هیچ مسوولی نباید فکر کند برای سروری سر کار آمده و همه باید خدمت گذار و یاور باشند.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۸۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار سید محمد باقرزاده شامگاه پنج‌شنبه که در مراسم بزرگداشت شهید سید نورخدا موسوی حضور یافته بود، اظهار داشت: شهادت دارای مقام بسیار والایی است و این مقام موهبتی است که از سوی خداوند داده می‌شود.

وی با بیان اینکه انسان همواره نیازمند علم و ذکر است، افزود: علم انسان را از جهل رها می‌کند و ذکر باعث رهایی از غفلت است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر شناخت کسانی که در مقابل شهدا صف‌آرایی کرده‌اند، اظهار کرد: باید کسانی را که هنوز هم در مقابل شهدا هستند را بشناسیم و در مقابل راه درست را انتخاب کنیم.

وی کسب رضایت خداوند را از مهم‌ترین اهداف شهدا برشمرد و گفت: شهید سیدنورخدا موسوی پس از مجروحیت و جانبازی همچنان نورافشانی کرد چراکه اهدافش مقدس بوده است.

سردار باقرزاده به تقدیم 5 هزار شهید امنیت کشور از سوی ناجا در مرزهای ایران اسلامی اشاره و عنوان کرد: پلیس ما دارای اقتدار بوده و دشمن می‌خواهد این اقتدار را بشکند که ما باید از آن دفاع کرده و پشتیبان آن باشیم و به دشمن چنین اجازه‌ای ندهیم.

وی با بیان اینکه هیچ مسوولی نباید فکر کند برای سروری سر کار آمده و همه باید خدمت گذار و یاور باشند، اظهار داشت: امثال شهید سیدنورخدا موسوی الگوی ما هستند و ما باید از خانواده و همسر این شهید تقدیر کرده و از آنها نیز الگو بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات