خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه:

فراخوان یازدهمین جشنواره تئاتر مردم در مراغه منتشر شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه از انتشار فراخوان دریافت آثار یازدهمین جشنواره شهرستانی جشنواره تئاتر «مردم» مراغه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۸۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

احمد دادرس فیاض در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجن شرقی، افزود: باتوجه به برگزاری موفق ١٠ دوره ای این در شهرستان، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یازدهمین دوره این جشنواره نیز برگزار می‌ شود.
وی ادامه داد: فراخوان این جشنواره در بخش های تئاتر صحنه ‌ای، خیابانی، محیطی، نمایشنامه ‌خوانی، نمایش رادیویی، دانشگاهی و دانش‌ آموزی منتشر شده است.
دادرس اضافه کرد: شرکت در این جشنواره برای تمامی هنرمندان، هنرجویان و علاقه مندان آشنا به هنرهای نمایشی این شهرستان آزاد بوده و متون پیشنهادی می ‌تواند از نویسندگان ایرانی و یا خارجی نیز باشد.
وی گفت: با توجه به مبانی فرهنگ و هویت بومی، موضوعات آثار در این جشنواره با محوریت آیین ‌ها و نمایش های ایرانی و مسائل اجتماعی عصر حاضر و نیز توجه به شعار سال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» با رویکردهای دینی و اجتماعی خواهد بود.
دادرس افزود: مهلت ارسال و ارائه آثار به دبیرخانه این جشنواره تا پنجم دی ماه امسال خواهد بود.
وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری این منطقه ادامه داد: مراغه یکی از قطب های بسیار مهم نمایش در استان بوده و وجود پتانسیل های بسیار بالا در این بخش، نشان دهنده این موضوع است.
دادرس اضافه کرد: این دوره از جشنواره از بیست و چهارم الی بیست و ششم بهمن ماه ٩٧ در این شهرستان برگزار می شود.
وی افزود: با توجه به هماهنگی های انجام شده و با هدف افزایش و جذب مخاطبان، نمایش‌ های این دوره از جشنواره علاوه بر تالار صوفی در محل دانشگاه مراغه و دانشگاه اسلامی این شهرستان نیز به روی صحنه خواهد رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها