خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند در این آئین گفت: هنر سینما، بازنمایی از زندگی انسان هاست و در آن مضامین مختلفی از قبیل رنج ها و مشقت های آدمی، غم ها و شادی هایش، هنجارها و ناهنجاری‌ها، آئین و سنن و همچنین الگوهایی برای زندگی معرفی می شود.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۹۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرجی افزود: فیلم های کوتاه نیز با زبانی که دارای اختصار است در کوتاه ترین مدت ، بیشترین تاثیر را بر مخاطب می گذارند و به همین علت تولید فیلم کوتاه دارای حساسیت های خاص خود است.

وی در ادامه ضمن تشکر از کارگردان و عوامل فیلم گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن فیلم و انجمن سینمای جوان مرند از تولیدات هنرمندان بومی و گروه های فیلمساز جوان حمایت می‌کند و خلق آثاری که نشان دهنده ویژگی های بومی این منطقه باشد نیز در اولویت می باشد.

 مهدی صالحیار؛ نویسنده و کارگردان فیلم خالچا در ادامه  با ارائه گزارشی از نحوه تولید آن، گفت: این فیلم مربوط به داستان دختر و پسری در روستا است که در کارگاه قالیبافی مشغول بوده اند و این کارگاه درحال تعطیلی می باشد. در این فیلم تلاش بر آن است تا با نشان دادن ویژگی های بومی و محیط روستایی به موضوع داستان و چالش های پیش روی این دو جوان پرداخته شود.

 غلامرضا رزاقی، علیرضا وهابی، مسعود نیازی ، مائده حسن زاده و نادر حیدری به عنوان بازیگر و امین عبادی تهیه کننده این فیلم هستند.

ارسال نظرات