رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد کوثر وابسته به این نهاد پروژه‌هایی را برای ایجاد اشتغال ایثارگران اجرا می‌کند.
کد خبر: ۹۰۸۹۵۵۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی روز گذشته در مراسم افتتاح مزرعه پرورش مرغ مادر گوشتی در فریمان اظهارکرد: وضعیت کشور در شرایط کنونی به دلیل توطئه‌های دشمن خاص بوده و همه اقشار باید مانند روز‌های دفاع مقدس به میدان بیایند و هر قدمی که می‌توانند برای مبارزه در این جنگ تمام عیار بردارند تا از این وضعیت عبور کنیم.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمن از همان روز‌های ابتدایی توطئه علیه ملت ایران را آغاز و ابتدا جنگ تحمیلی را شروع کرد و وقتی به اهداف خود نرسیدند جنگ اقتصادی را در برنامه خود قرار دادند.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرن در حوزه‌های مختلف همچنان ادامه دارد و برای مقابله با این توطئه‌ها باید هوشیار بوده و آمادگی لازم را داشته باشیم.

شهیدی محلاتی در ادامه به فعالیت سازمان اقتصادی کوثر اشاره و بیان کرد: بنیاد شهید از طریق این بنیاد پروژه‌هایی را برای ایجاد اشتغال ایثارگران فراهم کرده که در نقاط مختلف کشور اجرا می‌شود.

وی گفت: نرخ بیکاری میان ایثارگران حدود ۴ درصد بوده و بسیاری از ایثارگران در بنیاد و سازمان‌های تابعه مشغول خدمت هستند و بسیاری از ماموران به خدمت نیز از بنیاد ترخیص شده تا زمینه اشتغال تعداد بیشتری از ایثارگران فراهم شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها