معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های میلاد امام حسن عسکری (ع) در حرم مطهر رضوی با حضور خیل زائران و مجاوران خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۹۵۶۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی عنوان کرد: همزمان با سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) در روز‌های شنبه و یک‌شنبه در رواق امام خمینی (ره) ویژه برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: شنبه شب همزمان با میلاد این امام همام، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین سپهر بعد از نماز مغرب و عشاء سخنرانی خواهد داشت و در ادامه گروه تواشیح و مداحان خاندان عصمت و طهارت (ع) به سرودخوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه حجت الاسلام سیدحسین سعیدی در شب میلاد یازدهمین اختر تابناک امامت به شعرخوانی خواهد پرداخت، افزود: ویژه برنامه‌ای هم برای روز میلاد تدارک دیده شده که از ساعت ۹:۳۰ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین واعظ شهیدی در رواق امام خمینی (ره) آغاز و تا بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با مداحی و مولودی‌خوانی مداحان ادامه خواهد داشت.

حسینی ابراز کرد: از سوی این معاونت، ویژه برنامه‌های متنوع دیگری، چون فقه و زندگی، حلقه‎های معرفت، پرسمان دینی و مولودی‌خوانی و سخنرانی در دیگر رواق‌های حرم مطهر امام رضا (ع) برای زائران ایرانی و غیر ایرانی تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در روز شنبه و یک‌شنبه قبل از نماز ظهر و مغرب مراسم جشنی نیز در رواق حضرت زهرا (س) ویژه بانوان تدارک دیده شده که با برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها