خبرهای داغ:
کتاب «قوانین مدیریت» نوشته ریچارد تمپلار با ترجمه حیدر تورانی در انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۶۰۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، درباره مدیریت چه قدر می‌دانید؟ دانش مدیریت تا چه حد علمی است و آیا مدیریت علم هست یا هنر؟ آیا دانستن قوانین مدیریت فقط مختص مدیران موسسات و ادارات است؟ و...کتاب «قوانین مدیریت» به تمام سوالات مرتبط با مدیریت پاسخ می‌دهد. این کتاب از جمله کتاب‌های پرفروش دنیا با ۱۰۷ قوانین مدیریت است و مورد توجه کسانی که دوست دارند زندگی شخصی و سازمانی خود را به درستی اداره و رهبری کنند و موفق باشند قرار گرفته است.

 

ممکن است همه‌ی نکات مطرح شده در این کتاب را بدانید و یا کتاب‌های مشابه این نوع کتاب را مطالعه کرده باشید اما مهم این است که چه قدر از آنها استفاده هم می‌کنید. کتاب «قوانین مدیریت» با مطالب کوتاه و مقطع و نیز کاربرد آسان و شوق انگیزِ قوانینِ مدیریت کمک می‌کند آنچه را می‌دانید به کار بگیرید. در این کتاب علاوه بر ۱۰۷ قانونی که برای مدیریت گروه و مدیریت خود آمده است ۱۱ قانون برای کارآفرینان نیز در نظر گرفته شده است.

بنابراین گزارش؛ پیشتر از تورانی، سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کتاب« شوق تغییر»، مدیران خلاق، کاربست مدیریت فرایند مدار در مدرسه ، تدریس اثربخش در مدارس و ... از انتشارات مختلف به چاپ رسیده است.
کتاب«قوانین مدیریت» در ۲۸۸ صفحه و با قیمت ۲۵۰۰۰ در فروشگاه‌های سراسر کشور و همچنین در فروشگاه مجازی انتشارات مدرسه به آدرس enma.ir موجود است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها