خبرهای داغ:
آخرین رمان «دن براون» با عنوان «پیدایش» با ترجمه مهرداد وثوقی از سوی انتشارات ققنوس منتشر شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۶۲۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  انتشارات ققنوس کتاب «پیدایش» آخر اثر دن براون نویسنده جنجالی سال‌های اخیر آمریکا را با ترحمه مهرداد وثوقی منتشر کرد.

داستان این کتاب در اسپانیا رخ می‌دهد و تاریخ آن‌جا را موشکافی می‌کند. اسپانیایی که در کشاکش حوادث تاریخی و عبور از دوران دیکتاتوری فرانکو، اکنون زیر سایه کلیسای کاتولیک، به حکومتی سلطنتی مبدل شده و معترضان زیادی دارد.

براون از بیلبائو تا مادرید و بارسلون، از بناهای تاریخی تا آثار هنری، از کلیساها تا دهلیزهای زیرزمینی، همه را در مقابل دیدگان خواننده قرار می‌دهد و در این بین به دنبال پاسخ دو معمای دیرینه انسان‌ها می‌گردد: «از کجا آمده‌ایم؟» و «به کجا می‌رویم؟»

بیشتر بخوانید

ادموند کرش، آینده‌شناس و پیشگوی میلیاردری که در این داستان ادعا کرده است که به این پرسش‌ها پاسخ دهد.  این ادعا با واکنش‌های گروه‌های مختلف مواجه می‌شود و جهان ادیان را به تکاپو می‌اندازد. سران مذهبی و میلیون‌ها بیننده از سرتاسر دنیا پای برنامه ادموند کرش می‌نشینند.

پیدایش، آخرین اثر دن براون، نویسنده جنجال‌آفرین آمریکایی و نویسنده موفق رمز داوینچی، آمیخته‌ای از تاریخ، تکنولوژی، معما و البته هیجان است. او در این رمان سراغ نشانه‌ها می‌رود و با تلفیق شعر و ادبیات، دین و زبان و در نهایت علم و عقل ششصد صفحه خواننده را با خود بی‌وقفه همراه می‌کند.

نسخه انگلیسی کتاب براون تاکنون به 42 زبان ترجمه شده  و تا دو میلیون نسخه فروش داشته است. در آگوست 2018، کتاب پیدایش پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز شد و 23 هفته در لیست پرفرو‌ش‌ها قرار داشت.

رمان «پیدایش» در 608 صفحه و شمارگان 1100 نسخه به چاپ رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها