خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر ترویج دستاوردهای انقلاب، گفت: این سازمان برای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ستادی تشکیل داده و در همه استان‌ها مدیران کل سازمان مسئول این ستاد هستند.
کد خبر: ۹۰۸۹۶۴۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد قمی با اشاره به لزوم تولید محتوای دینی برای جامعه اظهار داشت: در زمینه تولید محتوای مناسب دینی پژوهشکده باقرالعلوم و حوزه هنری باید کمک کنند.

وی با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی و لزوم ترویج دستاوردهای عظیم انقلاب برای جامعه افزود: سازمان تبلیغات اسلامی برای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ستادی تشکیل داده است و در همه استان‌ها مدیران کل سازمان مسئول این ستاد هستند، همه اعضای سازمان باید کمک کنند تا مراسم بزرگداشت انقلاب اسلامی به خوبی برگزار شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اگر نیروهای انسانی سازمان تبلیغات اسلامی بازنشسته شوند حتما از تجربیات آنها بهره‌مند شده و تلاش می‌کنم از مشورت این عزیزان در راستای توسعه فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استفاده کنم.

حجت الاسلام قمی ادامه داد: مدیران استانی سازمان تبلیغات اسلامی اگر نیروی انسانی با کیفیت و متعهد و همچنین طلاب و روحانیون و مبلغین فاضل و مجتهد انقلابی می‌شناسند به ما معرفی کنند تا از ظرفیت این عزیزان در سازمان تبلیغات اسلامی بهره‌مند شویم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه مراسم بزرگداشت اربعین انجام شد و طلاب و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی در برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی اقدامات بسیار مناسب و شایسته تقدیر انجام دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها