خبرهای داغ:
جانشین رهبر شیعیان بحرین بابیان اینکه خون شهدا و قلم علما منشأ حرکت‌های اسلامی است، گفت: فرهنگ نورانی اهل‌بیت(ع) محور رهایی از چنگال استکبار است.
کد خبر: ۹۰۸۹۷۰۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، شیخ عبدالله الدقاق در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات کشور در حاشیه سومین بزرگداشت ملی مجاهدان در غربت که عصر چهارشنبه در دامغان برگزار شد، بابیان اینکه خون شهدا و قلم علما منشأ حرکت‌های اسلامی محسوب می‌شود، تأکید کرد: این دو عنصر هستند که امروز باعث حرکت جنبش‌های آزادی‌خواه و سبب پیشرفت امت مسلمان می‌شوند.

 

وی بابیان اینکه علما و شهدا دو محور تعالیم بلند اسلامی هستند، افزود: نقش فرهنگ نورانی اهل‌بیت(ع) در رهایی ملت‌ها از چنگال استبداد غیرقابل‌انکار است.

آل سعود در حال فرو پاشیدن

جانشین رهبر شیعیان بحرین در دیگر بخش سخنان خود به مقوله آل سعود نیز اشاره کرد و بابیان اینکه این رژیم ابایی از ریختن خون مسلمانان نداشته و ندارد، گفت: آل سعود، بحرین را به‌مثابه دروازه سیاست‌های خود در قبال صهیونیست‌ها بدل ساخته است.

الدقاق بابیان اینکه آل سعود در منطقه به پیشواز نفوذ اسرائیل می‌رود، تأکید داشت: جذب حمایت‌های آمریکا یکی از موضوعاتی است که سبب می‌شود تا عربستان از ارتباط با اسرائیل استقبال کند و حتی خودش پا پیش بگذارد.

وی با بیان اینکه آل سعود امروز با کمک ۱۰ میلیارد دلاری به دنبال سر پا نگاه داشتن کشور خود است، تاکید داشت: رژیم آل خلیفه از فقر و بی‌ثباتی اقتصادی شدیدی رنج می‌برد.

 

لطفا اینم بذارید ته خبر الدقاق

رهبری امام خامنه‌ای چاره ساز شیعیان

دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل‌العداله یمن نیز در این نشست با بیان اینکه رهبری امام خامنه‌ای چاره ساز شیعیان است، گفت: معظم له مقتدای همه شیعیان جهان محسوب می‌شوند و لذا مردم یمن همواره در مسائل مبارزاتی خود با شیاطین بزرگ و همچنین در موضوعاتی مانند اقتصادی، سیاست، فرهنگ و جنگ نرم از راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بهره می‌گیرند.

سید حسن العماد بیان کرد: در نبود تفکرات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی قطعاً هیچ حرکتی در یمن و بسیاری از کشورهای جبهه مقاومت شکل نمی‌گرفت و امروز مرهون درایت و عنایت معظم له هستیم.

وی افزود: تفکرات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به مثابه یک نور واحد بر جهان اسلامی می‌تابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها